Purschuim verwijderen

Purschuim verwijderen 

Onderwerp van Danielle


Dit onderwerp is gesloten.
door Danielle zelf op 23 juli 2019 om 08:40:36

Terug naar de lijst
  1. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    quote:
    Dit schreef Cees


    En het gevaar lopen ??n van de exen te worden ? Smile Smile


    Als je je best doet, niet. Smile
  2. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    quote:
    Dit schreef Danielle


    Als je je best doet, niet. Smile


    En dan afgeserveerd worden met een opmerking als: Hij stelde als klusser toch niet zoveel voor !

    Daarbij komt dat ik mijn kluskwaliteiten maar al te goed ken en dat gekoppeld aan een erg tere ziel lijkt het mij een heilloos avontuur ! Smile Smile
  3. rintje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van rintje
    Om die roest plekken e.d. goed weg te werken gaat heel veel tijd en energie in zitten. Er is ook speciaal radiator opzetstukken voor alleen de bovenkant of een heel voorzetstuk en dan zie je de oude radiator niet meer.
  4. rintje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van rintje
    quote:
    Dit schreef rintje
    Om die roest plekken e.d. goed weg te werken gaat heel veel tijd en energie in zitten. Er is ook speciaal radiator opzetstukken voor alleen de bovenkant of een heel voorzetstuk en dan zie je de oude radiator niet meer.

    Deze radiatorbekleding is te verkrijgen bij Karwei en Karwei heeft hier ook een montage filmpje bij.
  5. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    quote:
    Dit schreef rintje

    Deze radiatorbekleding is te verkrijgen bij Karwei en Karwei heeft hier ook een montage filmpje bij.


    Ik ken het systeem. Maar het leek me makkelijker om de purschuimvlekken te verwijderen.
  6. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef jellehl
    Misschien weet Dirk iets, maar toen ik dit las dacht ik... ik zou gaan koffiedrinken.. >>LINK<<

    SmileSmile
  7. Bericht van Dirk is op 21-11-2018 om 23:09:13 uur verwijderd door Dirk.

    Reden: Inderdaad koffiedrinken.

     
Terug naar de lijst