Verlengen telefoonabonnement

Verlengen telefoonabonnement 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Lees je voorwaarden eens goed door zoals die golden ten tijde van verlenging. Vaak staat er iets in over dat dubbele data e.d. een extra zijn die gelden zolang ze dit willen maar altijd kunnen worden ingetrokken, omdat het om extraatjes gaat, die niet standaard tot het contract behoren. Ook zal er dan instaan dat dit geen recht van opzegging geeft of verandering naar een ander abonnement.
    In dat geval zit je er dus aan vast en kun je niet eisen dat je nu wel voor 1 euro extra onbeperkte belminuten kunt krijgen.
    Anders inderdaad een advocaat raadplegen of het juridisch loket. Gaat je hoe dan ook geld kosten en de vraag is of je het zo hoog wilt opspelen. Denk nl dat je provider gelijk heeft/krijgt.
    Je weet in ieder geval dat je de volgende keer beter van provider kan veranderen als je klaar met ze bent.
  2. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje
    Vraag aan de provider waar je terug kan vinden in de overeenkomst, dat tarieven, belminuten en data gewijzigd kunnen worden.
  3. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Erna
    Lees je voorwaarden eens goed door zoals die golden ten tijde van verlenging. Vaak staat er iets in over dat dubbele data e.d. een extra zijn die gelden zolang ze dit willen maar altijd kunnen worden ingetrokken, omdat het om extraatjes gaat, die niet standaard tot het contract behoren. Ook zal er dan instaan dat dit geen recht van opzegging geeft of verandering naar een ander abonnement.

    Je weet in ieder geval dat je de volgende keer beter van provider kan veranderen als je klaar met ze bent.


    Ben al 8 jaar bij ze, nooit problemen gehad, alle veranderingen, ook tussentijdse, werden altijd keurig doorgevoerd. Alleen nu is er van alles mis gegaan bij verlenging in mei. Geen extra's meer en ook geen combivoordeel omdat ik internet/tv/bellen ook van ze heb.
    Mijn lief krijgt voor hetzelfde bedrag en abonnement 3x zoveel data en onbeperkt bellen.
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
  4. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    Dit is wat ik op internet terug kan vinden. Heb zelf geen overeenkomst omdat de telefoon in de winkel niet op vorraad was en de medewerker van de winkel via de website toen telefoon heeft besteld en deze is zonder voorwaarden en andere papieren bij me thuis afgeleverd.
  5. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje
    quote:
    Dit schreef Vogeltje
    Dit is wat ik op internet terug kan vinden. Heb zelf geen overeenkomst omdat de telefoon in de winkel niet op vorraad was en de medewerker van de winkel via de website toen telefoon heeft besteld en deze is zonder voorwaarden en andere papieren bij me thuis afgeleverd.


    Via de volgende link vind je info terug als de voorwaarden niet ter hand gesteld zijn >>LINK<<
  6. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Als het goed is kun je gewoon inloggen bij je provider en op je eigen account zijn altijd de geldende voorwaarden terug te vinden van je contract. En anders kun je ze altijd bellen en vragen deze toe te sturen. Het feit dat je ze niet hebt gehad ontslaat jou niet van eigen onderzoeksplicht. Je had er naar moeten vragen als je ze niet automatisch krijgt. Als ze bewust niet worden verstrekt, dus ook niet op jouw verzoek, dan pas heb je een zaak.
  7. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    Heb boekje met voorwaarden gevonden. Staat alleen in dat nieuwe abonnement pas ingaat als oude abonnement is afgelopen.
    Ik ga overleggen met mijn rechtsbijstandverzekering, betaal er niet voor niks voor.
    Nee heb ik al, ja kan ik krijgen.
  8. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Je hebt toch een contract getekend? Daarin staat op zeker (al dan niet via een vinkje of achterop in kleine letters) verwezen naar de regels en voorwaarden.

    Zonder dat contact hadden ze nooit die spullen zo toegestuurd.
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Vogeltje
    Heb boekje met voorwaarden gevonden. Staat alleen in dat nieuwe abonnement pas ingaat als oude abonnement is afgelopen.
    Ik ga overleggen met mijn rechtsbijstandverzekering, betaal er niet voor niks voor.
    Nee heb ik al, ja kan ik krijgen.
    ah. Onze reacties hebben gekruisd.

    Daarin heb je gelijk, van die nee heb ik...
  10. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef scar
    Je hebt toch een contract getekend? Daarin staat op zeker (al dan niet via een vinkje of achterop in kleine letters) verwezen naar de regels en voorwaarden.

    Zonder dat contact hadden ze nooit die spullen zo toegestuurd.



    Het enige wat ik heb is een soort van kassabon, waarop de abonnementsvorm staat en wat het me maandelijks gaat kosten. In het doosje waar de telefoon inzat bij verzending daar zat dat boekje met voorwaarden in.
  11. quote:
    Dit schreef Vogeltje



    Het enige wat ik heb is een soort van kassabon, waarop de abonnementsvorm staat en wat het me maandelijks gaat kosten. In het doosje waar de telefoon inzat bij verzending daar zat dat boekje met voorwaarden in.

    De voorwaarden en contract en zo krijg je vaak per mail.
Terug naar de lijst