nieuwe spelcomputer?

nieuwe spelcomputer? 

Onderwerp van Mar1970

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    dag,

    ik denk erover na om een nieuwe spelcomputer te kopen. We hebben een oude Wii en we hebben een Xbox360. Volgens mij zijn beide alweer outdated.
    We houden van spellen die we samen kunnen doen, zijn met z'n 3en.

    Tips?
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Hier wordt de WII nog steeds gebruikt, misschien een nieuw spel ervoor halen?

    Of kijken welk soort spellen.jullie leuk vinden en daar de console op aanpassen
  3. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970

    het punt is juist dat er bijna geen spellen volgens mij meer zijn voor de oudere versies.....
  4. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Mar1970
    het punt is juist dat er bijna geen spellen volgens mij meer zijn voor de oudere versies.....




    Kijk eens op marktplaats Smile
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Mar1970
    het punt is juist dat er bijna geen spellen volgens mij meer zijn voor de oudere versies.....


    Gamemania heeft ze tweedehands
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Kijk eens naar de nintendo Switch. Denk dat dat de enige is waar je nog met meerdere spelers (meer dan 2) tegelijk kan spelen. Weet alleen niet hoe het gaat als je met meer dan 2 tegelijk wil spelen. Laat je daar eens over voorlichten. De Switch is eigenlijk een beetje de opvolger van de WII U (de opvolger van de WII die nooit echt geaccepteerd is).

    Met een XBOX 360 en legale games zou je ook naar een XBOX One kunnen kijken, maar weet niet hoe het zit met games voor meer dan 1 tot 2 spelers tegelijk. Helaas als jullie (neem aan dat jullie die wel hebben) de kinect hebben van de XBOX360, zijn deze games niet compatible met de XBOX One. Ook de sensor moet vervangen worden.

    Playstation 4 is vergelijkbaar met de XBOX One, maar doordat je al met XBOX bekend bent, zou ik dan eerder voor de XBOX gaan. Weet niet of je dochters met vriendinnen online willen gamen? Dan eens kijken welke systemen die gebruiken.

    Met het steeds beter worden van internet worden de "gezelligheids games" als bekend van de WII steeds minder verkocht en gespeeld. Het bekende met z'n allen op de bank wordt steeds meer vervangen door ieder op zijn/haar eigen kamer met eigen console en tv met en tegen elkaar. Dan heb je ook minder last van beperkingen van aantal spelers tegelijk, maar het sociale is wel een stuk minder.

    Veel plezier met uitzoeken. Hoop dat ik het een stukje moeilijker heb gemaakt ;-)
  7. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    quote:
    Dit schreef Mar1970
    dag,

    ik denk erover na om een nieuwe spelcomputer te kopen. We hebben een oude Wii en we hebben een Xbox360. Volgens mij zijn beide alweer outdated.
    We houden van spellen die we samen kunnen doen, zijn met z'n 3en.

    Tips?



    Een nieuwe Xbox? Ps4? Of jaar of 2 wachten op ps5. Of n8ntendo switch.
  8. acda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van acda
    quote:
    Dit schreef Batavus



    Of jaar of 2 wachten op ps5.



    Dit is echt een wereld tip!!
  9. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970

    dank!

    over 2 jaar zijn ze het huis misschien wel uit, dan heb ik er weinig meer aan, verder goede tips! ik zat zelf aan die x box one te denken (daar heb je ook weer meerder varianten in.. de normale en de kleinere, waarbij die kleinere net zo goed is? weet iemand daar nog wat van?) maar zal wat hier geschreven is, zeker uitzoeken.
  10. Femkedegoede
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Femkedegoede
    Wij hebben net een playstation 4 gekocht en dat bevalt erg goed!
  11. happy-56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van happy-56
    En volgens mij kan je bij de ps4 ook met je telefoon meespelen.. we hebben vorig jaar een aantal van die games gekocht.. helaas nog te weinig kunnen spelen . Deze winter gaat dat zeker lukken! ( hopen we dan😉)
Terug naar de lijst