Loodgieter gezocht

Loodgieter gezocht 

Onderwerp van Rosie

Terug naar de lijst
  1. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    Wat een lef Rose, om zo iets aan te pakken als je de hulp nog niet hebt!
    Maar zou je geen professional nemen ivm garantie?
  2. Karin67
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Karin67
    Ben je net lid geworden in mei... pfff wat een piep-reactie. Hou t aardig aub
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Rosie is een ouwe getrouwe hoor Smile
  4. Karin67
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Karin67
    Gelukkig dan... je zou hard wegrennen anders
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef saskiamaria
    Misschien kun je aangeven of je voor de hulp wil betalen of niet (en hoeveel).
    Of je een professional in wil huren of een handige klusser.
    Misschien krijg je dan duidelijkere reacties.
    Succes!
    dit lijkt mij het beste advies trouwens.
  6. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Argon




    Heej clown Dirk, net terug vanuit het circus of is dat old-scool :-)

    Ik als klusser weet dat een douchecabine enkel douchewanden kan hebben dat de vloer door ge-tegeld kan zijn, dat de situatie bepaald welke actie te onder nemen. Als jij je oogkleppen eens afdoet dan zie je dat elke badkamer anders is en je pas er iets wezenlijks over kan zeggen als je de situatie kent.

    En mien goed wies dut nog prima, meer dan enkel een goed boeren verstand heb ik niet nodig!


    Je mag me best voor clown uitmaken maakt me niks maar reageerde voornamelijk hoe jij reageerde op Raymond . En daarbij ook al staat de cabine op de vloer en tegels lopen door dan heb je nog steeds te maken met een naar de put aflopende vloer ( bad komt niet niet waterpas). De put zal je moeten verwijderen om de leiding in de vloer op te pakken want je kan de afvoer van het bad niet zomaar op de put aansluiten omdat je dan te maken krijgt of met een dubbele stank afsluiting en/of anders met het menageren van de afvoer met verstoppingen tot gevolg .

    Maar het advies aan Rosie om er een prof bij te halen is denk ik wel het beste .
  7. Argon
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Argon
    quote:
    Dit schreef Dirk


    Je mag me best voor clown uitmaken maakt me niks maar reageerde voornamelijk hoe jij reageerde op Raymond . En daarbij ook al staat de cabine op de vloer en tegels lopen door dan heb je nog steeds te maken met een naar de put aflopende vloer ( bad komt niet niet waterpas). De put zal je moeten verwijderen om de leiding in de vloer op te pakken want je kan de afvoer van het bad niet zomaar op de put aansluiten omdat je dan te maken krijgt of met een dubbele stank afsluiting en/of anders met het menageren van de afvoer met verstoppingen tot gevolg .

    Maar het advies aan Rosie om er een prof bij te halen is denk ik wel het beste .


    Maar goed Dirk, het is niet mijn bedoeling geweest om zulke reacties teweeg te brengen en dat ik wiespieppe zei was grappig bedoeld maar helaas erg serieus opgevat.Als ik iemand gekwetst heb dan spijt mij dat want dat is niet de bedoeling.

    Ik las enkel de vraag van Rosie en wilde haar helpen, een vrijstaand bad kun je gewoon waterpas zetten, misschien heeft ze ook een vrijstaande kraan erbij en als de situatie bekend is kun je pas een plan van aanpak maken lijkt mij.

    Hierbij wil ik het laten, het gaat immers om de vraag van Rosie en hiermee schiet ze weinig op.
  8. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    zeg heren, uiteindelijk heeft Bart de langste he? Smile
Terug naar de lijst