hotmail outlook en gmail ellende

hotmail outlook en gmail ellende 

Onderwerp van Annemieke

BEHEERD DOOR:
rdolfijn

Dit onderwerp is gesloten.
door Annemieke zelf op 5 december 2018 om 23:06:52

Terug naar de lijst
  1. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke

    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Met welke browser zit je op je laptop? Bij firefox kun je je wachtwoorden terugzien door rechtsboven op de 3 streepjes te klikken > opties > in het nieuwe tabblad naar "privacy en beveiliging" en daar klikken op "opgeslagen aanmeldingen". Klik op "wachtwoorden tonen" en bevestig met "ja". Zoek dan je account en wachtwoord op.

    Onder google chrome: klik op de 3 puntjes rechtsboven > instellingen > wachtwoorden. Klik op het oogje naast je inlog van gmail. Bevestig dat je je wachtwoord wil zien door je inlogcode van je laptop in te vullen.
    Onder Internet Explorer: klik op het tandwieltje rechtsboven > internet opties > tabblad content (heb de engels talige versie maar is 4e van links, of te wel de middelste tabblad) > autocomplete settings > manage passwords (aangezien ik IE niet gebruik, weet ik niet hoe de wachtwoorden hier getoond worden).

    Heb je een andere browser, misschien even zoeken, maar de wachtwoorden kun je vast ergens tevoorschijn halen. Liefst dus niet je cookies verwijderen of uitloggen voordat je dit alles hebt gecontroleerd!



    Dank voor je uitgebreide antwoord.... we hebben het geprobeerd... en wat blijkt. Ik heb alle wachtwoorden opgeslagen behalve die van mijn google account.. Hoe stom kan ik zijn...
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Annemieke



    Dank voor je uitgebreide antwoord.... we hebben het geprobeerd... en wat blijkt. Ik heb alle wachtwoorden opgeslagen behalve die van mijn google account.. Hoe stom kan ik zijn...


    Nee joh, dat is precies hoe je het moet doen. Als iemand je emailwachtwoord heeft kan hij alles van je overnemen.

    Open een andere browser dan degene waarin je Gmail bekijkt en waarmee je ingelogd bent.

    Probeer dan in te loggen.

    Dat lukt niet, en dan komt op een gegeven moment de vraag om je wachtwoord te resetten. Als het goed is heb je ooit beveiligingsvragen ingevuld. Daarmee kun je weer toegang krijgen.

    Dat moet lukken....
  3. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    Ik ben door jouw vraag heel veel wijzer geworden.

    Heb nu een vraag.
    Soms verander je een wachtwoord. Wordt dat automatisch veranderd in dat overzicht?
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef jeannetted
    Ik ben door jouw vraag heel veel wijzer geworden.

    Heb nu een vraag.
    Soms verander je een wachtwoord. Wordt dat automatisch veranderd in dat overzicht?


    Je krijgt dan van je browser de vraag of het nieuwe wachtwoord opgeslagen moet worden (tenminste, zo staat dat bij mij ingesteld). Als je die vraag negeert wordt dat niet gedaan. Als je zegt prima dan wel.
    Afhankelijk dus van hoeveel je zelf oplet en meldingen niet direct wegklikt.
  5. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Om alle wachtwoorden te onthouden kun je een programma gebruiken bv lastpass.
    Dan hoef je in principe maar 1 wachtwoord te onthouden, dat voor die site.
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik gebruik pwsafe.
  7. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke

    Het is allemaal gelukt!! Nieuwe telefoon! Simkaart ge?nstalleerd. Toen kon ik vanuit mijn laptop een code sturen en voila. Wachtwoord gereset. En alles doet het weer!!
  8. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    quote:
    Dit schreef Annemieke
    Het is allemaal gelukt!! Nieuwe telefoon! Simkaart ge?nstalleerd. Toen kon ik vanuit mijn laptop een code sturen en voila. Wachtwoord gereset. En alles doet het weer!!


    Fijn!Smile
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ook direct geprobeerd je vermiste telefoon op te sporen? Dat kan via de volgende link >>LINK<<

    Je kunt een geluid af laten spelen, de laatste locatie zien, blokkeren en wissen.
Terug naar de lijst