einde jaars attentie (oid) voor hulp/ hondenuitlaatservice etc. 

Onderwerp van Solar

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Ik vroeg mij af, zijn er 'regels'voor?

    Als je werkt krijg je vaak een kerstpakket of zo van de baas. Of een eindejaarsbonus...
    Maar wat als je zelf een huishoudelijke hulp hebt, of bv een hondenuitlaatservice?

    Ik heb al een tijd een vaste hondenuitlaatservice 3 x per week. Heb deze met sinterklaas een goede fles bubbels en rituals pakket gegeven. Ben ook erg blij met ze.
    Maar vraag mij af wat 'gebruikelijk is"een extra bonus/fooi oif zo?

    Wat doen jullie eventueel in zo'n geval?,

    Ik kreeg nu net van hen weer een pakketje met chocolaatjes, rituals douchecreme en lekkers voor de hond......


    (
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb er aan zitten denken. De uitlaat service werkt echter met 3 verschillende personen... Wie geef je wel en wie niet, of alle 3? Ik denk dat ik ze een keer ga verrassen in de periode dat het min 20 is, met warme chocolademelk op de dag dat mijn hond gewoon thuis is.
  3. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Mijn huishoudelijke hulp geef ik een kerstpakket.
    De bezorger van de Volkskrant ? 10
    De hond laat ik zelf altijd uit maar aan het pension, wat bij het dierenasiel zit, doe ik een donatie.
  4. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla
    Mijn hulp geef ik altijd een klein presentje. Geen inspiratie, dan wordt het een oudejaarslot. Wel een beetje stom, want als ze wint, ben ik mijn hulp kwijt.....
  5. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef milla
    Mijn hulp geef ik altijd een klein presentje. Geen inspiratie, dan wordt het een oudejaarslot. Wel een beetje stom, want als ze wint, ben ik mijn hulp kwijt.....



    Smile
  6. Marianne-b
    en dan is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    quote:
    Dit schreef Solar

    Maar wat als je zelf een huishoudelijke hulp hebt, of bv een hondenuitlaatservice?

    Wat doen jullie eventueel in zo'n geval?,

    Ik kreeg nu net van hen weer een pakketje met chocolaatjes, rituals douchecreme en lekkers voor de hond......
    (

    Ik heb huish.hulp, je hebt mij op een idee gebracht .ik was t vergeten Smile
    Dank je!
  7. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Ik ben een huishoudelijke hulp en werk via een organisatie.
    Wij mogen eigenlijk niks krijgen of aannemen, maar mijn clienten willen mij wel wat geven.

    Bij 2 clienten heb ik een geldbedrag gekregen en vrijdag krijg ik waarschijnlijk een Rituals pakket. (Doet ze nml al een paar jaar).
  8. Marianne-b
    en dan is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik heb er aan zitten denken. De uitlaat service werkt echter met 3 verschillende personen... Wie geef je wel en wie niet, of alle 3? Ik denk dat ik ze een keer ga verrassen in de periode dat het min 20 is, met warme chocolademelk op de dag dat mijn hond gewoon thuis is.

    Smile
Terug naar de lijst