1800 berichtjes

1800 berichtjes 

Onderwerp van Salome

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef scar
    Is dit iets?

    Misschien eerst eens exporteren en dan importeren in je nieuwe account. Als het de ene kant op kan kan het vast ook de andere kant op.

    Misschien ook eens kijken naar Google takeout


    Ik ga dit later bekijken, bedankt vast.
    Moet nu weg.Smile
  2. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    Zo, update. Ik heb dus inderdaad Google take-out gebruikt om files te exporteren. 98 van de 1886 exporteert ie keurig naar een zipfile.
    De rest niet. Geen idee hoe die 98 worden geselecteerd, het zijn niet de oudste noch de jongste berichten.
    Ik kan de berichten niet handmatig selecteren, je kunt in take-out alleen de betreffende app aanvinken.

    Ik heb het wachtwoord van dit Google-account inmiddels ook. Dus ik heb Keep gewoon op de pc geopend, in het betreffende account. Dat vond ik een slimme actie, want via de pc kan ik ze vast wat makkelijker downloaden.
    Daar krijg ik echter ook notities, maar dat zijn dan weer andere dan die van de telefoon.
    Kortom: ik snap er geen zak van.Smile
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Salome
    Zo, update. Ik heb dus inderdaad Google take-out gebruikt om files te exporteren. 98 van de 1886 exporteert ie keurig naar een zipfile.
    De rest niet. Geen idee hoe die 98 worden geselecteerd, het zijn niet de oudste noch de jongste berichten.
    Ik kan de berichten niet handmatig selecteren, je kunt in take-out alleen de betreffende app aanvinken.

    Ik heb het wachtwoord van dit Google-account inmiddels ook. Dus ik heb Keep gewoon op de pc geopend, in het betreffende account. Dat vond ik een slimme actie, want via de pc kan ik ze vast wat makkelijker downloaden.
    Daar krijg ik echter ook notities, maar dat zijn dan weer andere dan die van de telefoon.
    Kortom: ik snap er geen zak van.Smile



    Ik lees dat je twee google accounts hebt en wellicht ook twee keep accounts? Van het tweede account zouden dan de andere notities kunnen komen
  4. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Ik lees dat je twee google accounts hebt en wellicht ook twee keep accounts? Van het tweede account zouden dan de andere notities kunnen komen



    Het gaat niet om mijn account, maar om ??n account van iemand anders, met dus kennelijk twee plaatsen waarop die notities zijn opgeslagen.
    Terwijl je zou denken dat alles wat in de cloud wordt opgeslagen onder de app Keep dus op alle platforms terug te halen moet zijn.
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Salome



    Het gaat niet om mijn account, maar om ??n account van iemand anders, met dus kennelijk twee plaatsen waarop die notities zijn opgeslagen.
    Terwijl je zou denken dat alles wat in de cloud wordt opgeslagen onder de app Keep dus op alle platforms terug te halen moet zijn.


    Dat is vaag, ik heb op mijn telefoon en op de laptop bij Keep hetzelfde staan
  6. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Dat is vaag, ik heb op mijn telefoon en op de laptop bij Keep hetzelfde staan


    Ja psies. Het is een rare app hoor, ook qua gebrek aan mogelijkheden vind ik.
    Maar ik zit dus nu te kijken: ik wil erg graag de notities ergens opslaan, maar 1885 mailtjes sturen lijkt toch wat omslachtig.
  7. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    Niemand? Smile
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Sorry... Ik ken keep helemaal niet. Heb al sinds jaar en dag een Samsung...

    Keep is een Google applicatie zie ik via het >>LINK<<
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Salome
    Niemand? Smile


    Ken het niet, maar vond dit: >>LINK<<

    Maar waarschijnlijk had je die zelf ook al gevonden Smile
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Kun je hier wat mee?

    Google Keep lijstjes kun je delen door naar een lijstje te gaan en op de deelknop te drukken. Vervolgens kun je de lijstjes met andere Google-gebruikers delen, die het lijstje in hun Google Keep krijgen te zien. Bij lijstjes worden kleine ronde avatars van contactpersonen getoond waarmee het lijstje is gedeeld. Zo weet je precies wie toegang heeft tot een lijstje.

    Misschien heb je ooit iemand toegevoegd aan jouw keep die lekker verder gegaan is in de gezamenlijke keep?
  11. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef kaatje


    Ken het niet, maar vond dit: >>LINK<<

    Maar waarschijnlijk had je die zelf ook al gevonden Smile



    Nee, die eerste optie kende ik niet. Take-out kopieert dus maar 100 notities en ik heb geen idee hoe ie die selecteert. Anders zou ik 19x de opdracht geven en dan ben je ook klaar.
    Maar ik ga die eerste eens proberen. Klinkt te simpel om waar te zijn, het leest ook alsof dit op een pc moet, in plaats van op een telefoon. Maar je weet maar nooit.
  12. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Kun je hier wat mee?

    Google Keep lijstjes kun je delen door naar een lijstje te gaan en op de deelknop te drukken. Vervolgens kun je de lijstjes met andere Google-gebruikers delen, die het lijstje in hun Google Keep krijgen te zien. Bij lijstjes worden kleine ronde avatars van contactpersonen getoond waarmee het lijstje is gedeeld. Zo weet je precies wie toegang heeft tot een lijstje.

    Misschien heb je ooit iemand toegevoegd aan jouw keep die lekker verder gegaan is in de gezamenlijke keep?



    Nee het is niet mijn Keep, maar ik wil die berichtjes dus wel zelf ergens bewaren, maakt niet uit in welk account.
    Maar ik zou dus al die berichten kunnen delen, dan krijg ik ze in mijn eigen Keep en dan heb ik ze ook, alleen dan moet ik dus gaan bedenken hoe ik ze vanuit mijn eigen Keep ga opslaan.
    Het is een mogelijkheid. Ik grijp alles aan want ik ben redelijk wanhopig.
Terug naar de lijst