Welke verf?

Welke verf? 

Onderwerp van Pinguin

Terug naar de lijst
  1. Pinguin
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pinguin
    Deze beertjes heeft mijn, inmiddels overleden, moeder ooit laten maken voor het grafje van mijn zoontje.
    Een paar jaar geleden heb ik ze geschuurd en opnieuw beschilderd met betonverf. En nu zijn ze dus weer aan het afbladderen.
    Mijn vraag: hoe en waarmee kan ik ze nu het best behandelen zodat ze een beetje weerbestendig worden?
    Plaatje
  2. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Neem aan dat ze van beton zijn ?

    Wat je het beste kan doen is een 2 componenten coating kopen bij de schilder vakhandel . Dus niet bouwmarkten .
    Deze maken ze voor je op kleur . Ik gebruik het om galerijen te coaten . Alle andere producten zijn niks .
    Dus ga naar een schilder groothandel bijv AGC en leg ze wat ik schreef uit . Wel beertje helemaal kaal maken .

    >>LINK<<
    1 jan '19 - 15:15:33 / 3 jan '19 - 09:57:12
  3. Pinguin
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pinguin

    quote:
    Dit schreef Dirk
    Neem aan dat ze van beton zijn ?

    Wat je het beste kan doen is een 2 componenten coating kopen bij de schilder vakhandel . Dus niet bouwmarkten .
    Deze maken ze voor je op kleur . Ik gebruik het om galerijen te coaten . Alle andere producten is niks .
    Dus ga naar een schilder groothandel bijv AGC en leg ze wat ik schreef uit . Wel beertje helemaal kaal maken .

    >>LINK<<


    Thanks. En ja ze zijn idd van beton...
Terug naar de lijst