Min/plus uren op het werk

Min/plus uren op het werk 

Onderwerp van mirrie

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. mirrie
    I keep dancing on my own

    Toon alleen de berichten van mirrie
    Op mijn werk heb ik een minimaal 16 uur en max 24 uur contract. Dat houdt in dat ik standaard voor 20 uur betaald krijg, maar bij rustige tijden maar 16 uur werk, en dan 4 minuren opbouw, en bij drukte werk ik 24 uur, en bouw dan plusuren op. 24 uur komt bijna niet voor en ik zit al weken op 16 uur, mijn collega's moeten vrij nemen zodat ik dan wat extra kan werken. Nu wil ik graag mijn contract aanpassen naar 16 uur en dan eventueel een paar uur ergens anders gaan werken. Maar kan iemand mij vertellen hoe dat met de belasting zit? Hou ik dan nog wel wat over of betaal ik extra? Denk niet dat mijn huidige werkgever het leuk vind, aangezien ik dan niet meer flexibel ben naar hun toe.

    Misschien dat ik ook op zoek ga naar ander werk, wil nl het liefst ook andere dagen werken en dat kan nu ook niet, en/of opleiding ga volgen zodat ik tzt voor mezelf kan gaan beginnen. Ik ben er nog niet uit....
  2. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    quote:
    Dit schreef mirrie
    ... Ik ben er nog niet uit....


    Dat maakt een reactie in welke zin dan ook een beetje lastig.
  3. mirrie
    I keep dancing on my own

    Toon alleen de berichten van mirrie

    Het hangt ook af of ik, met 2e baan, extra aan belasting moet betalen... anders heeft het weinig zin.
  4. Inge1977
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Inge1977
    Er kan maar 1 werkgever korting op de loonheffing inhouden dus bij de 2e werkgever Zal die loonheffingskorting niet meer ingehouden kunnen worden.
    Gebeurt dat wel zal je dat achteraf terug moeten betalen.
Terug naar de lijst