LinkedIn

LinkedIn 

Onderwerp van Singa

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    quote:
    Dit schreef Solar
    Je kan premium lidmaatschap voor een maand gratis nemen (1 x per elk jaar)

    Ok. Nice to know. Mocht ik toch nog echt iets anders willen. Vooralsnog is m'n profiel meest bezocht door politiek medewerkers.
    Kan me voorstellen dat je met een achtergrond als Marlies, actief benaderd wordt. Zag trouwens een knop daarvoor en die heb ik op 'uit' staan.
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Anke
    Lid worden van geoepen helpt ook enorm, (..)


    Denk er dan wel over na of je allerlei meldingen over die groepen wil ontvangen.
    Kan je mailbox aardig vol mee raken.. Smile

    Verder kan je die groepen en de bijdragen daarin ook als een soort (discussie) forum zien.

    Mijn ervaring is dat je jezelf er ook in kan verliezen.. door alles te willen lezen etc.. qua tijd etc.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Op groepen zoeken is me nog niet gelukt, bedrijven of personen wel
  4. Doei
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Doei
    quote:
    Dit schreef SFR


    Denk er dan wel over na of je allerlei meldingen over die groepen wil ontvangen.
    Kan je mailbox aardig vol mee raken.. Smile

    Verder kan je die groepen en de bijdragen daarin ook als een soort (discussie) forum zien.

    Mijn ervaring is dat je jezelf er ook in kan verliezen.. door alles te willen lezen etc.. qua tijd etc.



    Heb ik vast jaren geleden kunnen uitzetten, krijg geen email notificatie gelukkig.
  5. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    quote:
    Dit schreef Wim67



    Heb ik vast jaren geleden kunnen uitzetten, krijg geen email notificatie gelukkig.

    Ideaal, als dat kan.
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Ik kan je ook niet vinden, Singa Smile
  7. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Ik heb je gevonden en een uitnodiging gestuurd.
  8. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    Ik heb je volgens mij ook gevonden.
    Wat heb je al veel contacten.
  9. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    Gaat rap, ja. En maakt het zeker leuker.
  10. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    Ben ook up to date bij linkedinn..

    Ben je op zoek naar mogelijk een andere 'uitdaging' zet dat dan goed in je profiel of korte koptekst.
    ik heb gemerkt dat Linked inn voor met name recruiters een enorme handige kandidaten bak is.
    Zeker als je in je profiel dit laat weten wat je kunt bieden.. en of je beschikbaar bent.

    verder is het een studie waard om Linkidinn te laten werken ..er zijn daar volgens mij ook (digitale) workshops voor.
    De UWV heeft volgens mij een digitale beschikbare versie die je thuis dan kunt volgen.
    Je kunt je aanmelden bij groepen om te volgen en zelfs een alert aanzetten voor vacatures die via Linked-inn worden aangeboden.

    Ik zelf ben altijd wel enigszins terughoudend om te linken, ik heb wat selecties daarin voor mijzelf.
    Een link verzoek uit Groningen bijvoorbeeld van een totaal onbekende weiger ik, Er zijn verzoeken die ik echt niet kan plaatsen waarom ze aan mij worden gedaan maar ik de indruk heb dat het wel heel sociaal staat dat je netwerk 500+ links heeft.

    Ik zal je een pbtje sturen en als je dat wilt kunnen we linken..



    ..
  11. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    Goeie tips weer. Inderdaad nog niet met (totaal) onbekenden gelinkt. Tot daar!
Terug naar de lijst