Boedelscheiding

Boedelscheiding 

Onderwerp van Liek

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek
    Dochter en nu ex vriend gaan uit elkaar.
    Hebben ruim 4 jaar samengewoond maar niets op papier staan.

    Weet iemand hier hoe het gaat met de boedelscheiding?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Als er niks op papier staat, moeten ze het samen overeenkomen. Dit is lastig als je niet on speaking terms bent. Ik heb dit twee keer meegemaakt en heb bij beide keren al mijn eigendommen meegenomen (wat ik zelf had ingebracht dus). Bij de eerste relatie waren er nieuwe dingen gekocht die ik toch niet mooi vond, dus die liet ik achter. Bij de tweede relatie had mij ex nauwelijks eigen inbreng gehad en nam alleen zijn kleding en een mosselpan mee.
  3. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Als er niks op papier staat, moeten ze het samen overeenkomen. Dit is lastig als je niet on speaking terms bent. Ik heb dit twee keer meegemaakt en heb bij beide keren al mijn eigendommen meegenomen (wat ik zelf had ingebracht dus). Bij de eerste relatie waren er nieuwe dingen gekocht die ik toch niet mooi vond, dus die liet ik achter. Bij de tweede relatie had mij ex nauwelijks eigen inbreng gehad en nam alleen zijn kleding en een mosselpan mee.


    Dank je voor je reactie (had verwacht dat er op deze site meer ervaringsdeskundigen zouden zijn)

    We gaan deze week al haar bezittingen verhuizen voor ze met lege handen achterblijft.
  4. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Als er niks op papier staat is het inderdaad in de goedheid van de ander...

    Wat je zegt Liek zeker als er "ruzie" is zorg dat haar spullen snel weg zijn dan,,
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Liek


    Dank je voor je reactie (had verwacht dat er op deze site meer ervaringsdeskundigen zouden zijn)

    We gaan deze week al haar bezittingen verhuizen voor ze met lege handen achterblijft.

    Ik deed dat bij de eerste ook zo. Ik was de vertrekkende partner. Trommelde hulptroepen op en opslag. Alles wat van mij was, incl fornuis, beddengoed, keuken spullen, heb ik weggehaald.

    Bij de tweede was mijn ex de vertrekkende partner. Moesten toen alleen nog huurcontract wijzigen naar alleen op mijn naam. Hij gaf toestemming gelukkig.

    Daar moet je evt nog achteraan. Dat haar naam bij gezamenlijk huurcontract eraf gaat.
  6. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Dayenne



    Daar moet je evt nog achteraan. Dat haar naam bij gezamenlijk huurcontract eraf gaat.


    Eerst de spullen weghalenSmile
  7. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ik deed dat bij de eerste ook zo. Ik was de vertrekkende partner. Trommelde hulptroepen op en opslag. Alles wat van mij was, incl fornuis, beddengoed, keuken spullen, heb ik weggehaald.

    Bij de tweede was mijn ex de vertrekkende partner. Moesten toen alleen nog huurcontract wijzigen naar alleen op mijn naam. Hij gaf toestemming gelukkig.

    Daar moet je evt nog achteraan. Dat haar naam bij gezamenlijk huurcontract eraf gaat.


    Ex vriend heeft liever gisteren dan vandaag haar naam eraf.

    Bah, wat blijkt het een lettertje te zijn.Smile
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Liek


    Ex vriend heeft liever gisteren dan vandaag haar naam eraf.

    Bah, wat blijkt het een lettertje te zijn.Smile

    Dan eerst alles eruit wat van haar is, daarna naam eraf en sleutels inleveren. Niet leuk h? dit soort dingen.
Terug naar de lijst