Hostel in Londen voor 15 en 16-jarigen

Hostel in Londen voor 15 en 16-jarigen 

Onderwerp van Milla

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla
    Mijn zoon heeft voor een project van school geregeld dat hij met 2 vrienden 4 dagen naar Londen gaat. In Londen gaan ze verschillende musea bezoeken. Echt mooi dat deze jongens de vrijheid krijgen om dit te doen.
    Ticket is geboekt, maar nu blijkt dat een hostel best lastig te vinden is, omdat 1 van de jongens nog net geen 16 is (hij wordt de dag na thuiskomst 16). Veel hostels houden als minimum leeftijd 16 aan.

    Het zijn rustige jongens, geen drank of drugs. Ze lopen niet on 7 sloten tegelijk.

    Heeft iemand hier de tip?
  2. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    ook de YHA houdt 16 aan zie ik. Heb je ook al gebeld (of gemaild) en de situatie uitgelegd?
  3. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Boek een hotel voor ze waarbij jij de verantwoording op je neemt.
    Dat heb ik een keer gedaan toen Marte en vriendin met 15 en 16 jaar naar Parijs ging. Ook even contact opnemen wil wel helpen.
  4. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla

    De andere ouders zijn al aan het bellen geslagen, maar lopen vast.
    Ik dacht zelf ook aan verantwoordelijkheid op me nemen
  5. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje
    Zou een airbnb geen optie kunnen zijn. Van te voren kun je contact leggen met de verhuurder.
  6. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla

    Zijn we ook mee bezig. Uitgelegd hoe en wat. Nu afwachten.
  7. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje
    quote:
    Dit schreef milla
    Zijn we ook mee bezig. Uitgelegd hoe en wat. Nu afwachten.


    Succes. Ik hoop dat het lukt. Ik was afgelopen weekend in Londen en had een super AirBnb. Helaas voor maar 2 personen.
  8. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla

    Het is gelukt.
    E?n van de ouders heeft airbnb geboekt, na overleg met de aanbieder. Moest wel met een geverifieerd account. Blijkbaar moest ze de verhuurder/airbnb van extra gegevens gegevens voorzien, om een geverifieerd gebruiker te zijn.
  9. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla

    quote:
    Dit schreef martijntje


    Succes. Ik hoop dat het lukt. Ik was afgelopen weekend in Londen en had een super AirBnb. Helaas voor maar 2 personen.


    Ben benieuwd naar jouw airbnb, Londen staat voor ons ook op de planning voor de meivakantie.
  10. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef milla
    Het is gelukt.
    E?n van de ouders heeft airbnb geboekt, na overleg met de aanbieder. Moest wel met een geverifieerd account. Blijkbaar moest ze de verhuurder/airbnb van extra gegevens gegevens voorzien, om een geverifieerd gebruiker te zijn.


    Smile
Terug naar de lijst