Actie : "' Geen kind in de kou !''

Actie : "' Geen kind in de kou !'' 

Onderwerp van La-Loba

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. La-Loba
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van La-Loba
    Weet niet bij welke OA rubriek ik dit kan plaatsen dus doe maar even hier ( mocht het elders moeten hoor ik het graag).

    >>LINK<<

    Hermen, ( vader van dochters vriendje ) voert eenmans actie, wil dit even onder de aandacht brengen hier,
    Op het filmpje staat een link waar je geld kunt doneren en ook een facebook link voor meer informatie.
    Hartelijk dank!!!SmileSmile

    Citaat:
    Komende Zondag vlieg ik naar Libanon. In de prachtige Bekaa Vallei waar ik ga filmen wonen 250.000 Syrische vluchtelingen onder mensonterende omstandigheden. En nu wordt het gebied geteisterd door winterstormen. 150 kampen zijn overstroomd, andere kampen zijn ingesneeuwd.�Vluchtelingen lopen tot hun knie?n in het ijskoude water. Matrassen zijn doorweekt?en er is een drastisch te kort aan dekens. En volgende week is de verwachting dat het 's nachts zelfs -10 graden gaat worden... Ik wil iets doen - moet iets doen - en als het kan met jullie hulp. Woensdag wil ik daarom in de Bekaa Vallei 100 warme dekens en kinderschoenen overdragen aan de ?Shawish? �(Kamp-leider), gewoon in een klein kamp (daar waar het het hardste nodig is). Om dit te realiseren ben ik bezig met een crowdfund.�Mijn streefbedrag voor Woensdag is ? 3000,- De teller staat al bijna op ? 8.000,- Voor velen lijkt dit een druppel op de gloeiende plaat, maar voor de 20-30 gezinnen die wij hiermee helpen is het de wereld! Done
  2. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    @La-Loba

    ik heb de link aangetikt en het filmpje bekeken maar kan nergens iets vinden hoe en waar te doneren..
  3. La-Loba
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van La-Loba

  4. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    Hier krijg ik nu buikpijn van . Verschrikkelijk.
Terug naar de lijst