Ander opmaak na update windows 7 ?

Ander opmaak na update windows 7 ? 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Helaas, ben iets te vroeg blij geweest. Ik ben net weer thuis en start de pc op en nu weer het stomme scherm😡 bij taakbeheer staat de aero weer uit. Hij is echt van slag door die update 🙁
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Misschien nu dan toch maar naar w10?
  3. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Tja eigenlijk wil ik eerst weten wat er nu aan de hand is. Nu verder even geen tijd dus ik later nog eens bedenken hoe nu verder.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Staan je datum en tijd nog goed?
  5. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    gewoon windows 10 installeren (de pc is daar een hele poos mee bezig) en daarna
    - classic shell installeren, zoals beschreven in het artikel
    - "debloaten" (alle microsoft spyware eruit halen/deactiveren)

    voor dat laatste kan de de info uit de volgende link gebruiken: >>LINK<<

    letop, bepaalde scripts moet je wel doen, bepaalde scripts niet..... hangt af van de situatie. ik heb hiermee aardig wat ervaring opgedaan, dus zodra je er aan toe bent, neem maar es contact met me op.
  6. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Pc startte vandaag weer op het normale scherm op, nu maar even afwachten of dit zo blijft. Ik ben wel even langs de winkel geweest waar ik deze pc (in 2011) vandaan heb.

    Die adviseren op basis van leeftijd pc een nieuwe SSD schijf erin te zetten en daar windows 10 opzetten en deze oude als opslag erbij te houden ( ik heb nog steeds geen externe opslag dus dat zou dan ook gelijk opgelost zijn). Alleen de prijs werd ik niet zo blij van, ze willen er ook aan verdienen dat snap ik dan ook wel weer. Ongeveer 100 euro voor de nieuwe SSD schijf, ongeveer 60 euro voor arbeidsloon oa ook overzetten gegevens oude naar nieuwe schijf + nog eens 90 euro voor windows 10.

    Ik denk dat ik maar ga sparen Smile al duik ik nog wel even in het gratis downloaden van windows 10 want dat snap ik nog niet helemaal, ik lees dat de officiele termijn voor gratis downloaden allang verstreken is maar nog wel steeds mogelijk?Smile

  7. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Staan je datum en tijd nog goed?


    Ja die blijven goed staan.
  8. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef -caty2
    ....

    Ongeveer 100 euro voor de nieuwe SSD schijf, ongeveer 60 euro voor arbeidsloon oa ook overzetten gegevens oude naar nieuwe schijf + nog eens 90 euro voor windows 10.

    Ik denk dat ik maar ga sparen Smile al duik ik nog wel even in het gratis downloaden van windows 10 want dat snap ik nog niet helemaal, ik lees dat de officiele termijn voor gratis downloaden allang verstreken is maar nog wel steeds mogelijk?Smile



    de genoemde prijzen zijn normaal, echter om 250 euro uit te geven aan een computer van ca 8 jaar oud lijkt me niet verstandig.

    dat windows 10 gebeuren is idd vaag, maar het werkt wel. ik heb mijn pc (van 2012, windows 7) thuis ook van windows 10 voorzien. Zorg wle dat je van tevoren een backup maakt van je eigen bestanden op een USB stick oid.
  9. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Ik moet eens hard gaan denken hoe ik het allemaal ga aanpakken want vind het ook een risico ivm leeftijd pc. Wat ik in ieder geval wel ga doen is back up op USB stick. Dan is dat maar vast gedaan.
Terug naar de lijst