Word waar te downloaden?

Word waar te downloaden? 

Onderwerp van Monique15

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    een gratis office pakket kan je hier downloaden:

    >>LINK<<

    geen microsoft office, maar lijkt er wel op (ik persoonlijk vindt dit pakket prettiger werken dan de micrisoft variant) en nog gratis ook.
  2. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    Voor het voorgezet onderwijs en het MBO bestaat Slim, te bereiken via >>LINK<<. Het Microsoft Office pakket - dus inc. Word - kun je daar voor een prikkie downloaden.

    Over Slim.nl
    Slim.nl is d? webwinkel voor het Voorgezet Onderwijs en MBO! Bij ons bestel je eenvoudig en met hoge korting legale software, hardware, tijdschriften, boeken en accessoires. Slim.nl geeft onderwijskorting aan studenten en scholieren die leren aan een VO-instelling of (V)MBO/ROC die een licentieovereenkomst heeft afgesloten bij SLBdiensten, de licentieorganisatie voor het middelbaar onderwijs die het gebruik van ICT faciliteert. Ook ouders, docenten en medewerkers kunnen software voor thuisgebruik bij ons bestellen.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Jans
    Voor het voorgezet onderwijs en het MBO bestaat Slim, te bereiken via >>LINK<<. Het Microsoft Office pakket - dus inc. Word - kun je daar voor een prikkie dowloaden[/I]


    Ik kan office niet zo bij ze vinden wel Wordperfect.
    Ik wilde even kijken of ze goedkoper zijn dan surfspot
  4. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Ik kan office niet zo bij ze vinden wel Wordperfect.
    Ik wilde even kijken of ze goedkoper zijn dan surfspot

    Wanneer ik inlog als medewerker (via het een account van iemand anders) zie ik dat Office Professional Plus 2019 wordt aangeboden voor 12,50 euro. Of dat ook de prijs is voor een scholier/student kan ik niet zien.
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Jans

    Wanneer ik inlog als medewerker (via het een account van iemand anders) zie ik dat Office Professional Plus 2019 wordt aangeboden voor 12,50 euro. Of dat ook de prijs is voor een scholier/student kan ik niet zien.



    Ik kan het helemaal niet vinden, dus ik denk dat dat niet voor scholieren is. Voor dat bedrag zou ik het gelijk aanschaffen voor mijn kinderen.
  6. 7jeroen7
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van 7jeroen7
    quote:
    Dit schreef Jans
    Voor het voorgezet onderwijs en het MBO bestaat Slim, te bereiken via >>LINK<<. Het Microsoft Office pakket - dus inc. Word - kun je daar voor een prikkie downloaden.

    Over Slim.nl
    Slim.nl is d? webwinkel voor het Voorgezet Onderwijs en MBO! Bij ons bestel je eenvoudig en met hoge korting legale software, hardware, tijdschriften, boeken en accessoires. Slim.nl geeft onderwijskorting aan studenten en scholieren die leren aan een VO-instelling of (V)MBO/ROC die een licentieovereenkomst heeft afgesloten bij SLBdiensten, de licentieorganisatie voor het middelbaar onderwijs die het gebruik van ICT faciliteert. Ook ouders, docenten en medewerkers kunnen software voor thuisgebruik bij ons bestellen.

    Ideaal inderdaad. Koop daar ook altijd mijn Norton virusscanner bijvoorbeeld.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Office professional 2019 kost 27 euro voor een jaar, bij slim.

    >>LINK<<

    LibreOffice is gratis en zeer goed alternatief.
  8. 7jeroen7
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van 7jeroen7
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Office professional 2019 kost 27 euro voor een jaar, bij slim.

    >>LINK<<

    LibreOffice is gratis en zeer goed alternatief.


    Als je echt inlogt is het het ?12,50 met een onbeperkte gebruikersduur.
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef 7jeroen7


    Als je echt inlogt is het het ?12,50 met een onbeperkte gebruikersduur.


    Maar jij bent docent, dat is het wellicht goedkopet
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef 7jeroen7


    Als je echt inlogt is het het ?12,50 met een onbeperkte gebruikersduur.

    School kind staat er tussen, maar aanmelden ho maar...
  11. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef 7jeroen7


    Als je echt inlogt is het het ?12,50 met een onbeperkte gebruikersduur.


    zolang je als docent verbonden bent met de betreffende instelling, of zolang je als student bent ingeschreven.
Terug naar de lijst