Hond en werk

Hond en werk 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Margo zelf op 2 april 2019 om 19:45:55

Terug naar de lijst
  1. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Eens. Liek is een enorme dierenvriend en probeert nu voor zowel haarzelf als de hond een goede manier te vinden om om te gaan met de nieuwe situatie. Mocht ze besluiten om afstand te doen dan doet ze dit met pijn in haar hart. Daar ben ik van overtuigd.


    Daar ga ik ook van uit! Al die oordelen, bah!
    Ik ben zelf ook een enorme dierenvriend maar als je door veranderde omstandigheden een goed huis vindt voor je huisdier hoeven we echt niet met een moralistisch vingertje te gaan zwaaien.
    Een huisdier neem je voor het leven, nou soms lukt dat dus niet.
    Daar mag je best eerlijk over schrijven.
    Stelletje moraalridders, wat ligt er op jouw bord vanavond: schei toch uit zeg.
  2. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Pluk


    Daar ga ik ook van uit! Al die oordelen, bah!
    Ik ben zelf ook een enorme dierenvriend maar als je door veranderde omstandigheden een goed huis vindt voor je huisdier hoeven we echt niet met een moralistisch vingertje te gaan zwaaien.
    Een huisdier neem je voor het leven, nou soms lukt dat dus niet.
    Daar mag je best eerlijk over schrijven.
    Stelletje moraalridders, wat ligt er op jouw bord vanavond: schei toch uit zeg.

    Smile
    (bij mij zo een veganistisch burgertje. Ok, de kids wel bioloog eh -kip vandaag)
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Nance
    Ik zou nooit een nieuwe relatie boven mijn dieren zetten, die horen bij het pakket. De dieren gaan nooit boven mijn kinderen maar ze horen bij het gezin. Ik heb er ooit bewust voor gekozen, tot de dood ons scheidt.

    Soms, heel soms snap ik dat een dier herplaatst moet worden, heel soms.

    Voor ts, denk dus heel goed na of je alle zorg die een dier verdiend gegeven kan worden, elk dier heeft een wensen pakket.

    En als je nieuwe partner allergisch blijkt bijvoorbeeld? Vent gewoon de deur weer uitkieperen?
  4. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Pluk


    Daar ga ik ook van uit! Al die oordelen, bah!
    Ik ben zelf ook een enorme dierenvriend maar als je door veranderde omstandigheden een goed huis vindt voor je huisdier hoeven we echt niet met een moralistisch vingertje te gaan zwaaien.
    Een huisdier neem je voor het leven, nou soms lukt dat dus niet.
    Daar mag je best eerlijk over schrijven.
    Stelletje moraalridders, wat ligt er op jouw bord vanavond: schei toch uit zeg.

    Vind ik ook. En juist de mensen die dat dilemma hier delen proberen er iha zorgvuldig mee om te gaan.
  5. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel

    quote:
    Dit schreef Bloem

    En als je nieuwe partner allergisch blijkt bijvoorbeeld? Vent gewoon de deur weer uitkieperen?


    Nou... dat is wel een wat lastiger punt ja.
    Geen idee eigenlijk wat je dan zou moeten/ kunnen doen.
    Een hond doe je niet zomaar weg en een leuke vent ook niet.
  6. gadis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gadis
    Hoi Margo
    Heb je al een oplossing voor je hond ? ☺
  7. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel

    quote:
    Dit schreef gadis
    Hoi Margo
    Heb je al een oplossing voor je hond ? ☺


    Vooralsnog gaat het goed. Al diverse mensen gevonden die hele dagen of een avondje hebben opgepast voor weinig en er ook zelf weer naar vragen wanneer ze weer mogen Smile
Terug naar de lijst