Gasverbruik

Gasverbruik 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef malva


    Ik zou graag een ziektekostenverzekering voor iedereen gelijk willenSmile
    Helaas de lange wachtlijsten schijnen er nu ook te zijn.

    En helaas heb je gelijk, er was toen ook een enorme ongelijkheid tussen veel en weinig verdienden(geldverkrijgende) medelanders.



    Dat is er nu ook, dus weinig verschil, zie mij andere bericht.
  2. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia
    quote:
    Dit schreef Mar1970


    juist NUON heeft een 'blijven loont' systeem. Ik zit al mijn hele leven bij NUON en krijg nu 25% korting.

    Maar dat is niet op je hele rekening, die "blijven loont-korting", maar alleen op de variabele stroomtarieven. Dus niet op de tarieven van het gas en ook niet op de vaste tariefcomponenten van de stroom. Het scheelt dus zeker wel iets, die korting, maar niet zoveel als dat je in eerste instantie zou verwachten. Smile
  3. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    ik zit ook al lang bij de NUON en heb ook de maximale korting. afgelopen jaar betaalde ik ?1995 (alles inclusief)

    heb uitgezocht dat ik bij een andere leverancier ?130 kan besparen (inclusief welkomskorting van ?220), betekent dat ik het opvolgende jaar ?90 duurder uit ben.

    ga wel overstappen. dat gezeur van de nuon over die naamsverandering hangt mij de keel uit. domme reclame waar ik niet aan wil meebetalen.
  4. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    dat wat Koen zegt. Ik heb het niet meer in mijn hoofd zitten maar ik heb toen ook zitten rekenen en wat dus gewoonweg NIET elders goedkoper uit. Ook niet met een bonus.
Terug naar de lijst