problemen samsung galaxy tab a6

problemen samsung galaxy tab a6 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Door het gedoe met google wachtwoorden. werkt mijn play store niet meer. Ik krijg de melding verificatie vereist. Je moet inloggen op je google account.Omdat dat al niet lukte heb ik op internet naar de oplossing gezocht. Te fanatiek heb ik de cache gegevens verwijderd en op uitschakelen gedrukt. En nu lijkt alles verdwenen. Nieuwe play store app downloaden lukt mij niet.
    Ik kan gaan voor het resetten naar de fabrieksinstellingen. Dat is wel heel desastreus. Is er een andere simpelere oplossing om de play store weer werkend te krijgen??
  2. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    ik weet niet zoveel van samsung, maar kun je niet gewoon de uitgeschakelde app weer inschakelen?
    Volgens mij kun je die nml niet verwijderen.
    Inschakelen zou op dezelfde plek moeten kunnen als het uitschakelen, denk ik.
  3. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef hanss51
    ik weet niet zoveel van samsung, maar kun je niet gewoon de uitgeschakelde app weer inschakelen?
    Volgens mij kun je die nml niet verwijderen.
    Inschakelen zou op dezelfde plek moeten kunnen als het uitschakelen, denk ik.


    Helaas kan ik nergens de inschakel knop vinden. Als ik op de app play store tik krijg ik de melding:
    Verificatie vereist.Je moet inloggen op je google account.

    Inloggen op mijn google account brengt mij ook niet verder
  4. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef robinet


    Helaas kan ik nergens de inschakel knop vinden. Als ik op de app play store tik krijg ik de melding:
    Verificatie vereist.Je moet inloggen op je google account.

    Inloggen op mijn google account brengt mij ook niet verder


    In principe vind je de inschakelen (en uitschakelen) optie via:
    Instellingen - Apps (en meldingen) - Google Play Store.

    Maar het klinkt haast alsof je je google account van het apparaat verwijderd hebt, dan gaat bovenstaande niet lukken.
    Informatie over verwijderen en herstellen van een google account vind je in onderstaande link (is wel veel info):
    >>LINK<<
  5. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef hanss51


    In principe vind je de inschakelen (en uitschakelen) optie via:
    Instellingen - Apps (en meldingen) - Google Play Store.

    Maar het klinkt haast alsof je je google account van het apparaat verwijderd hebt, dan gaat bovenstaande niet lukken.
    Informatie over verwijderen en herstellen van een google account vind je in onderstaande link (is wel veel info):
    >>LINK<<


    Ik ben een poos bezig geweest met cashes verwijderen en andere opdrachten via jouw link. En tadaa hij doet het weer. Bedankt.
Terug naar de lijst