Zwartboek

Zwartboek 

Onderwerp van kaatje

Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Als jij iemand in je zwartboek zet, dan verandert er iets bij jou. Niet bij die ander. JIJ kunt de berichten van de ander niet zien, of ze worden wazig (in de NK). Dat zelfde geldt voor iemand anders. Als ik jou in mijn zwartboek heb staan, dan zie ik je berichten niet. Of zijn ze wazig. Jij merkt daar verder niets van.
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef bart
    Als jij iemand in je zwartboek zet, dan verandert er iets bij jou. Niet bij die ander. JIJ kunt de berichten van de ander niet zien, of ze worden wazig (in de NK). Dat zelfde geldt voor iemand anders. Als ik jou in mijn zwartboek heb staan, dan zie ik je berichten niet. Of zijn ze wazig. Jij merkt daar verder niets van.


    Ok?, dan is het nog steeds zo, zoals het altijd was. Dus het klopt niet zoals je het hier opschrijft:


    quote:
    Dit schreef bart
    Klopt. Dat is speciaal voor de nieuwsklep gedaan, omdat je niet kunt discussi?ren met iemand die jou in je Zwartboek heeft staan. En andersom.
  3. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    Die zin van Bart klopt dan weer wel, maar leg dat maar eens uit aan iemand die in je zwartboek hebt staan...



































    grapje Maartje... grapje
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef maartje
    Ok?, dan is het nog steeds zo, zoals het altijd was.


    Correctie: het is w?l anders. je leest nog steeds de reacties van die ander, waardoor discussie nog steeds mogelijk is.
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik ga Maartje in mijn Zwartboek zetten.
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Erg onhandig testen dit. Ik haal Maartje er weer uit.
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef bart


    Correctie: het is w?l anders. je leest nog steeds de reacties van die ander, waardoor discussie nog steeds mogelijk is.


    Waarom zou je willen discusi?ren met iemand die in je Zwartboek staat of over hetgeen die persoon geschreven heeft?
  8. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    quote:
    Dit schreef SFR


    Waarom zou je willen discusi?ren met iemand die in je Zwartboek staat of over hetgeen die persoon geschreven heeft?



    >>LINK<<
Terug naar de lijst