Terugvorderen salaris

Terugvorderen salaris 

Onderwerp van blonde-fee

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Batavus



    Zo snel heb je niet een deurwaarder aan de deur, daar zit nog wel een traject tussen.

    Waarom niet starten met glashard ontkennen? Zeggen dat toen alles goed berekend is en dat zij nu fout zitten. Wat heb je te verliezen? Betalen kan altijd nog.

    Dan vragen ze haar berekening op

    Zie mijn opmerkingen. Bij mij een paar duizend ooit te veel uitbetaald. Beroep op lange termijn en redelijkheid /goed werkgeverschap maakte dat ik niks hoefde terug te betalen. De fout lag bij hen
  2. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    quote:
    Dit schreef Solar

    Dan vragen ze haar berekening op

    Zie mijn opmerkingen. Bij mij een paar duizend ooit te veel uitbetaald. Beroep op lange termijn en redelijkheid /goed werkgeverschap maakte dat ik niks hoefde terug te betalen. De fout lag bij hen



    Maar was dat ook bij een uitzendbureau? Daar heb je denk ik een andere relatie mee dan met een gewone werkgever. Uitzendbureau staat er wellicht anders in dan gewone werkgever ?
  3. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek
    Jezus wat een gedoe. Ben zo klaar met dit soort praktijken. Kan je helaas geen raad geven ben te vaak zo "genaaid".

    Ik ben het wel met Batavus eens (voor het eerst volgens mij) laat ze maar bewijzen dat het niet klopt.
  4. blonde-fee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van blonde-fee

    Ik ga ermee aan de slag..ik laat er eerst een bevriende advocaat naar kijken. Ik ben ook niet bang voor een deurwaarder, maar je verwacht dit toch niet na bijna 1,5 jaar. Ik ben er sinds augustus weg en dan neem ik aan dat ze toch een goede eindafrekening maken. Ook dat kostte toen al veel moeite. Bij Unique hebben ze volgens mij hun zaakjes niet goed op orde, daar wens ik niet de dupe van te worden. Voorlopig betaal ik niets, laat ze het maar bewijzen..
  5. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    zorg dat je documentatie hebt dat jij het niet eens bent met deze vordering en dat je deze betwist.

    een deurwaarder mag alleen incasseren indien het een betaling betreft met een rechtsgrond. Als de vordering bestreden wordt en er is geen definitieve beschikking van een rechtelijke uitspraak, mag een deurwaarder niet overgaan tot invordering. Dan is het een civiele zaak die door de eiser moet worden aangespannen.

    Mocht die goede man/vrouw toch langs komen, maak duidelijk dat deze vordering betwist wordt.
  6. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Vordering uit overeenkomst kan tot 5 jaar na dato (verjaringstermijn). Alle partijen uit de overeenkomst kunnen vorderen.

    Dus ja, dit kan.

    Vraag die overblijft; klopt het bedrag?

    Ik zou verzoeken dat ze zorg dragen dat je dit kunt controleren. Pas dan weet je of je een verweer hebt. Het feit dat ze vorderen is geen verweer in deze. Want dat kan dus. De vraag is of de inhoud terecht is.
  7. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    Conclusie van mij:
    Het is belangrijk en verstandig om dingen (e-mail, brief, afschrift) met betrekking tot financi?le zaken minstens 5 jaar te bewaren.
    Dus ook werkroosters e.d.
  8. blonde-fee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van blonde-fee

    Ik ben er nu mee bezig..bedankt voor al het meedenken.

    Anita
Terug naar de lijst