Aansluiting vaatwasser

Aansluiting vaatwasser 

Onderwerp van kaatje

Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Paar stapjes verder. Kwamen erachter dat bij zowel vaatwasser als wasmachine een elektrische waterstop in de slang verwerkt zit...

    Nog even geen wasmachine. Moeten nl. beide tegelijk aansluiten anders loopt het water eruit Smile Gaat nog heel gedoe worden om er goed bij te kunnen straks om aan te sluiten vanwege werkblad.

    Ook zien hoe we de zware wasmachine er goed onder krijgen zonder mijn nieuwe vloer te beschadigen...
    Plaatje
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik vraag me af of dit zo eigenlijk wel kan, water en elektra zo dicht bij elkaar 🤔
  3. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik vraag me af of dit zo eigenlijk wel kan, water en elektra zo dicht bij elkaar 🤔


    Ik neem aan dat die kraan en stopcontact door de woningstichting geplaatst zijn
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik vraag me af of dit zo eigenlijk wel kan, water en elektra zo dicht bij elkaar 🤔


    Dat vroeg ik ook aan mijn vader, maar hij (oud-elektricien) wuifde het weg....Anders doe ik voor de zekerheid aan de bovenkant van het stopcontact nog iets van waterbestendig tape ofzo.
    Andere constructie werd erg lastig zowel onmogelijk...
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Dat vroeg ik ook aan mijn vader, maar hij (oud-elektricien) wuifde het weg....Anders doe ik voor de zekerheid aan de bovenkant van het stopcontact nog iets van waterbestendig tape ofzo.
    Andere constructie werd erg lastig zowel onmogelijk...



    Bij mij zit kraan en stopcontact ook erg dicht bij elkaar, aardlek is een wonderding ;)
    Ze doen daar tegenwoordig niet zo moeilijk meer over.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje


    Ik neem aan dat die kraan en stopcontact door de woningstichting geplaatst zijn

    Zat meer aan de nieuwe afvoer te denken.
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Mijn vader nog een keer gevraagd via app of dit niet gevaarlijk is. Zijn reactie:

    "Nee. De waterkraan zit er ook boven en het water gaat niet recht omlaag, als er iets gebeurt.Het is een inbouw stopcontact, hetwater loopt langs de muur. Jij hebt aardlek automaten van 30 mA. Veiliger kan niet...😉"

    Ok?, daar vertrouw ik dan maar op Smile
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
  9. ArjanMR
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ArjanMR
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik vraag me af of dit zo eigenlijk wel kan, water en elektra zo dicht bij elkaar 🤔

    Wat denk je dat er binnen in de vaatwasser gebeurt dan?
Terug naar de lijst