Soda

Soda 

Onderwerp van Visje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Judith

    Geen soda of azijn in de vaatwasser of wasmachine zei de expert van Expert van de week tegen mij. Is slecht voor de rubbers.

    Je kunt veel gemakkelijker een paar vaatwastabletten in de machine doen deze tasten niks aan en maken keurig schoon .
    Soda in de afvoer heb ik regelmatig gezien als klont bij overgangen omdat mensen het niet voldoende oplossen .

  2. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    Goede tip.

    En ook goedkoop.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Judith

    Geen soda of azijn in de vaatwasser of wasmachine zei de expert van Expert van de week tegen mij. Is slecht voor de rubbers.


    Ligt eraan hoeveel je doet, ik heb dat altijd gebruikt en nog nooit problemen met de rubbers gehad, er is nooit een slang kapot gegaan.
    Alleen in de wasmachine.gebruikt, niet in de vaatwasser.
  4. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Dirk

    Je kunt veel gemakkelijker een paar vaatwastabletten in de machine doen deze tasten niks aan en maken keurig schoon .
    Soda in de afvoer heb ik regelmatig gezien als klont bij overgangen omdat mensen het niet voldoende oplossen .




    Doe ook altijd gewoon een vaatwastablet, dat spul is voor machines gemaakt.
  5. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    Mmmm, ik dacht dat soda zou helpen tegen het brommende geluid dat mijn wasmachine maakt. Ik hoopte dat er ergens wat vuil vast zat ofzo wat dan weg zou gaan.

    De wasmachine stopt nu soms zelfs, soms krijg ik hem weer aan de praat, soms geeft ie een foutcode.

    Droger doet het ook bijna niet meer, geeft foutcode dat de printplaat stuk is.

    Dus ik heb helaas van mijn belastingteruggave een nieuwe wasmachine en droger gekocht. Kon dus niet te duur, en ik ben heel benieuwd naar hoe ze het doen.
    Morgen komen ze, als het goed is.
Terug naar de lijst