video editing gratis

video editing gratis 

Onderwerp van Rose_s

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik zoek een freeware of open source leuk en niet te moeilijk programma. Wie heeft er nog een goeie tip.
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Movavi
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef Bloem
    Movavi



    thanks, ik ga er naar kijken.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Movavi


    Alleen proefperiode gratis, daarna betaald. Wel super programma. Vind het het geld meer dan waard. Mocht je hem uiteindelijk willen kopen, probeer de proefversie te deinstalleren. Dan komt hij namelijk met een korting
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Alleen proefperiode gratis, daarna betaald. Wel super programma. Vind het het geld meer dan waard. Mocht je hem uiteindelijk willen kopen, probeer de proefversie te deinstalleren. Dan komt hij namelijk met een korting




    Dank je voor de tip.

    Ik had zelf ooit Roxio, die vond ik geweldig, kon ik ook de audio in splitsen. Maar die was voor windows 95, dus die werkt niet meer.

    Ik was er inmiddels ook achter dat het de 7 daagse versie is, ik heb hem eenmalig nodig voor een schoolproject, gedurende een paar weken. Ik denk er nog even over na of ik hem zelf aanschaf.
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    @Arno en @Bloem, toch jullie tips gevolgd en de eenvoudigste versie aangeschaft.
    Eenvoudig programma dat doet wat ik vind dat het moet doen. Waarbij ik de audio ook goed kan editten. De klas wilde ook buiten filmen waardoor niet alles even goed is van kwaliteit.
Terug naar de lijst