Kattenharen verwijderen

Kattenharen verwijderen 

Onderwerp van Megane

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Voor mij niet. Ik ben gruwelijk allergisch voor katten en vind die haren gewoon vies. Ook in een huis waar gewoon huisdieren zijn kom je onder de haren te zitten. Zo smerig. Maar ik zal de uitzondering zijn.
  2. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Dan zijn we uitgepraat toch.
  3. Bericht van Mikky is op 19-05-2019 om 23:31:14 uur verwijderd door Mikky.

    Reden: Mosterd

     
  4. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Voor mij niet. Ik ben gruwelijk allergisch voor katten en vind die haren gewoon vies. Ook in een huis waar gewoon huisdieren zijn kom je onder de haren te zitten. Zo smerig. Maar ik zal de uitzondering zijn.


    Of dat je bij iemand komt eten en de katten lopen over het aanrecht of op de tafel Smile Smile
  5. Sjak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sjak
    quote:
    Dit schreef Dianaa


    Of dat je bij iemand komt eten en de katten lopen over het aanrecht of op de tafel Smile Smile


    Ik ben een ontzettende kattenliefhebber maar dat vind ik ook vies net als mensen die veel katten hebben waar de kattenbaklucht bij de deur al in je gezicht slaat Smile. Mijn katten komen niet op tafel, ik stofzuig 2 a 3 keer per week en heb een schuifdeur in mijn keuken, daar komen ze niet. Boven ook niet.
    En natuurlijk ligt er wel eens ergens een haartje dat kun je niet 100% voorkomen.
  6. SunnySideUp
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van SunnySideUp
    Mee eens.
Terug naar de lijst