hoe kan ik internet op 2 sites na blokkeren?

hoe kan ik internet op 2 sites na blokkeren?  

Onderwerp van inka-maya

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb jaren met qustodio gewerkt. Dat ging erg goed. Is dat een optie?
  2. inka-maya
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van inka-maya

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik heb jaren met qustodio gewerkt. Dat ging erg goed. Is dat een optie?


    yes, het lijkt erop dat dit werkt! Ik durf nog niet meteen te hard te juichen, maar ik hoop dat dit de truc gaat zijn. Dank je. Vanaf 10 uur vanmorgen al bezig geweest, dus inmiddels ben ik het echt spuugzat.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Smile

    Mijn zoon lukte het niet om er onderuit te komen. Bovendien kreeg ik notificaties van de sites die hij wel bezocht.
  4. inka-maya
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van inka-maya

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Smile

    Mijn zoon lukte het niet om er onderuit te komen. Bovendien kreeg ik notificaties van de sites die hij wel bezocht.


    Ja, echt super fijn dit. Ik heb haar meteen een half uur YouTube tijd als beloning gesteld als het haar zou lukken om hier omheen te komen. Daar ging ze voor. Best grappig, want 1e wat ze zei is: 'shit, je hebt mijn hack programma eraf gehaald.' Oeps! Betrapt! Ik dacht dus dat ik er 2 spelletjes afgehaald had. Straks de prullenbak maar even legen Smile Aangezien ik mezelf inmiddels administrator gemaakt heb op haar laptop vermoed ik dat ze nu niet zonder mijn wachtwoord die programma's er weer op kan zetten. Ze zit nu huiswerk te doen, want uiteraard wil ze wel op YouTube. Ik hoop dat het hoofdstuk hier dan eindelijk mee afgesloten is.
  5. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef inka-maya


    Ja, echt super fijn dit. Ik heb haar meteen een half uur YouTube tijd als beloning gesteld als het haar zou lukken om hier omheen te komen. Daar ging ze voor. Best grappig, want 1e wat ze zei is: 'shit, je hebt mijn hack programma eraf gehaald.' Oeps! Betrapt! Ik dacht dus dat ik er 2 spelletjes afgehaald had. Straks de prullenbak maar even legen Smile Aangezien ik mezelf inmiddels administrator gemaakt heb op haar laptop vermoed ik dat ze nu niet zonder mijn wachtwoord die programma's er weer op kan zetten. Ze zit nu huiswerk te doen, want uiteraard wil ze wel op YouTube. Ik hoop dat het hoofdstuk hier dan eindelijk mee afgesloten is.

    Wat moet jouw dochter met een hack programma😳
  6. inka-maya
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van inka-maya

    quote:
    Dit schreef MaNu

    Wat moet jouw dochter met een hack programma😳


    Mijn vorige blokkade hacken Smile
  7. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef inka-maya


    Mijn vorige blokkade hacken Smile

    Is het met dat huiswerkgedoe niet gewoon een veel beter idee om haar gewoon onderuit te laten gaan? Ze zit nu nog op de lagere school dus de consequentie is verwaarloosbaar als ze haar huiswerk niet maakt. Maar ze leert er wel van. Of wil je de hele middelbare school periode als een politieagent achter haar en haar huiswerk aan blijven lopen?
  8. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef inka-maya


    Mijn vorige blokkade hacken Smile



    Ben je niet bang dat dit gaat uitdraaien op een vervelende machtsstrijd?
Terug naar de lijst