Wederom bijdrage gevraagd voor niet vergoedde Hyperthermie voor Jeanette

Wederom bijdrage gevraagd voor niet vergoedde Hyperthermie voor Jeanette 

Onderwerp van Sheeba

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Sheeba zelf op 10 november 2020 om 15:48:28

Terug naar de lijst
  1. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Ik plaats haar verhaal:

    Ik heb PMP, een zeer zeldzame vorm van kanker in mijn buikholte begonnen in 2006. Een zware operatie volgde waarbij ik mijn baarmoeder, eierstokken, milt, galblaas, vetschort en hele maag moest missen. Met een chemokuur er als toetje achteraan. Nog zeldzamer werd het toen ik in 2013 2 uitzaaiingen had in mijn rechterlong. Deze zijn met goed resultaat weggehaald. Vorig jaar begon de ellende weer en zijn ze er na 5 maanden en veel onderzoek achtergekomen dat de kanker uigezaaid is in de botten in mijn ruggewervel en borstholte wat zelden voorkomt. Ik had gewoon pech. Ik heb op goed geluk 6 infuuskuren gehad en hierbij hyperthermie de dag voor en de dag erna ernaast gedaan. Ik hoorde daar goede verhalen over, helaas werd deze behandeling bij mijn zeldzame vorm niet vergoed. Door middel van een sponsoraktie van een goede vriendin is er veel geld opgehaald en kon ik de behandeling erbij doen. De behandeling is 300 euro per keer en per chemokuur heb ik 3 behandelingen nodig, 1 dag voor de chemo, 1 dag erna en eentje tussen de kuren door. Het betekende dat de bijwerkingen van de chemo veel minder hard binnenkwamen en ik er redelijk doorheen gekomen ben. Ik kreeg de behandelingen in het hyperthermiecentrum in Amsterdam. De chemo sloeg aan. Yesss, hoe gelukkig kan een mens zijn! De ziekte was voor even stabiel en we gingen alleen met chemopillen door zolang ik het volhield omdat stoppen geen optie is. Ik kon de hyperthermie er financieel niet meer bijndoen, Een half jaar is het goed gegaan en voelde ik me ontzettend goed, nu nog steeds, alleen zijn de tumormarkers heel erg gestegen, en terwijl er op de scan nog niks te zien is, willen ze in het AVL voor zijn dat het uit de hand loopt en zal ik over 3 weken opnieuw aan het infuus moeten. Dit betekent dat ik ook heel graag de hyperthermiebehandelingen er weer naast wil doen, zodat mijn kwaliteit van leven de moeite waard blijft en hopend dat de tumormarkers weer door de behandeling omlaag gaan. Het potje van vorig jaar is helaas leeg. Ik ben niet iemand die makkelijk vraagt om hulp, wil alles liefst zelf oplossen en niemand tot last zijn, maar ik kan dit niet alleen. Daarom vraag ik opnieuw jullie hulp. Elke euro is er eentje op weg naar een langer leven en de hoop dat er ooit een medicijn komt wat mij kan genezen. Ik wil nog zoveel !

    het gironummer is NL65INGB0004431750 tnv JA Kuperus en vermelding "hyperthermie"

    dankdankdank 🤗


    >>LINK<<



Terug naar de lijst