Kleding lange dunne puber

Kleding lange dunne puber 

Onderwerp van Suzette

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Suzette
    Ik hoop dat die van mij nog wat in de breedte groeit, zou stuk makkelijker zijnSmile


    Dat hoop ik ook nog steeds Smile

    Wijdte 28 is bij sommige merken nog te wijd. En bijna altijd skinny, die vallen bij hem als 'normaal'. Shirts vaak met bodyfit pasvorm. Wijde shirts maken hem heel 'slungelig'.
  2. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    Dailypaper vindt zoon gaaf, Marieke. Hij kende het al, maar vindt het boven budget.

    En, we hebben nog een alternatief plan gevonden!
    Spreadshirt heeft relatief smalle en lange bovenkleding en met eigen design is het geheel naar eigen smaak te maken. We zijn druk in de weer met ontwerpen in Photoshop, leuk projectje zo samen.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Suzette
    Dailypaper vindt zoon gaaf, Marieke. Hij kende het al, maar vindt het boven budget.

    En, we hebben nog een alternatief plan gevonden!
    Spreadshirt heeft relatief smalle en lange bovenkleding en met eigen design is het geheel naar eigen smaak te maken. We zijn druk in de weer met ontwerpen in Photoshop, leuk projectje zo samen.



    wat gaaf, ik geef deze ook even aan puber door
  4. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Rose_s



    wat gaaf, ik geef deze ook even aan puber door


    Wel even de maten opnemen, Rose. Er staat per kledingstuk heel goed aangegeven hoe breed en lang en zo.
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Suzette


    Wel even de maten opnemen, Rose. Er staat per kledingstuk heel goed aangegeven hoe breed en lang en zo.


    Komt goed, puber heeft ook weleens een Defcon opdruk op een hoody laten zetten. Hij weet hoe het werkt.
    Deze site is leuker en goedkoper en ik kende hem nog niet.
  6. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Komt goed, puber heeft ook weleens een Defcon opdruk op een hoody laten zetten. Hij weet hoe het werkt.
    Deze site is leuker en goedkoper en ik kende hem nog niet.


    Wij hebben zojuist besteld. Ik ben heel benieuwd naar de kwaliteit, de reviews zijn overwegend positief. Ik laat het weten als we het binnen hebben!
  7. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    Puber wilde niet vol in beeld, dus bij deze de achterkant van zijn zelf ontworpen hoodie (over zijn trui aangetrokken trouwens want jemig... eerst je andere trui uittrekken is zo'n gedoe aldus puber, dus wat breder dan normaal). Hij is helemaal blij!
    Plaatje
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Mooi lang :) en leuk ontwerp
Terug naar de lijst