nieuwe printer aansluiten

nieuwe printer aansluiten 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Heb een nieuwe Cannon Pixma TS5151. Nu zat mij oude lexmark printer met een printerkabel verbonden met mijn vaste pc, deze printer gaat ook naar mijn vaste pc. Nu volg ik netjes de gebruiksaanwijzing van deze Cannon en ben nu toe aan de installatie van de meegeleverde cd van Cannon maar ik lees nergens dat ik die printerkabel moet aansluiten. Smile

    Als ik de printerkabel niet aansluit kan mijn pc toch nooit verbinding maken de printer?

    Of werkt dat tegenwoordig weer heel anders?



  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Via WiFi over het algemeen...
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Deze printer kun je aansluiten met een usb printerkabel aan je pc als de pc geen wifi heeft. Vanaf telefoon, tablet en laptop kun je draadloos printen.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    De kabel is in verschillende winkels te koop. Zo ziet ie er uit.

    De vierkante stekker gaat in de printer, de platte in de pc. Dus niet op een printer poort zoals je dat waarschijnlijk gewend was.
    Plaatje
  5. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Deze printer kan idd via wifi. Mijn idee als leek was dat ik hem op mijn vaste computer aansluit met printerkabel en dat de laptop en smartfone van dochter daarna via de wifi naar de printer gaan. Ik dacht als ik nu maar netjes de gebruiksaanwijzing volg lukt me dat wel Smile
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Prima idee hoor. Met eerder genoemde kabel aansluiten. Divers installeren op pc en printen maar.
  7. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Dayenne die printerkabel zit nog in de pc want heb de oude printer weg moeten gooien maar kabel zit er gewoon nog dus die kan ik dan gewoon gebruiken om deze Cannon aan te sluiten? Vind het zo raar dat deze stap nergens in de gebruiksaanwijzing te vinden is.

  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef -caty2
    Dayenne die printerkabel zit nog in de pc want heb de oude printer weg moeten gooien maar kabel zit er gewoon nog dus die kan ik dan gewoon gebruiken om deze Cannon aan te sluiten? Vind het zo raar dat deze stap nergens in de gebruiksaanwijzing te vinden is.


    Hangt van het soort printer kabel af. Is het zo één als mijn plaatje, dan kun je die in de nieuwe printer pluggen. Moet je nog altijd de printer instaleren op de pc. Windows 10 kan veel zelf.
  9. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Printerkabel zit Smile Ik zit nog met windows 7 , kan nog heel even.Smile Overgaan naar 10 word het volgende project, weet nog niet of dat een nwe pc word of op deze w10 maar eerst maar de printer want zonder printer is erg onhandig.

    Bedankt voor het meedenken Smile

  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Via configuratiescherm moet je nu nog de printer instaleren. Nieuwe printer toevoegen.

    Ik heb de handleiding even bekeken en idd staat er niet hoe je de printer met draad aansluit. Ws omdat het bijna niet meer gedaan wordt of heel vanzelfsprekend is.
  11. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Printer werkt Smile Tijdens het installeren via de cd kreeg ik wel opeens een melding dat er een usb kabel aangesloten was en die moest ik eruit halen, en later weer een melding dat ik de usb kabel weer moest aansluiten dus dat wees zich toen vanzelf. Alleen via wifi werkt nog niet, kreeg foutmelding maar daar kijk ik dit weekend op mijn gemak even verder naar.





Terug naar de lijst