Hoe zwaar mag een aanhanger zijn voor mijn auto

Hoe zwaar mag een aanhanger zijn voor mijn auto 

Onderwerp van Yvonne-

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Nee hoor Sissi snapte het wel :) goedkope auto's zijn kleiner minder luxe etc etc. Autos in mijn prijsklasse zijn licht en klein, als er al een trekhaak opzit kan er hooguit een kleine fietsendrager op.
    Wanneer ik meer geld had, grotere auto, meer.luxe met trekhaak en kon er ook een knappe aanhanger oid achter.

    Onzin. Je kunt ook een grotere auto kopen met minder luxe en gewoon een stuk ouder en dan rijd je ook goedkoop. Ik had na mijn scheiding geen inkomen en later een jaar leenbijstand gehad. Toen ik weer startte met werken was inkomen laag en had ik hoge schulden. Ik reed een simpele auto van 1200 euro aanschaf. Zeer goedkoop in onderhoud. 9 à 10 jaar oud. Nooit problemen of pech verder. Vouwwagen erachter en zo op vakantie geweest in Zuid Frankrijk of Italië etc.
    Ook met verhuizen of bouwmaterialen en andere zaken halen, te groot voor auto, hup aanhanger huren en erachter hangen.
    Ik zou never nooit een auto kiezen waar geen of geen fatsoenlijke aanhanger achter kan. Dan liever een oudere auto met trekhaak dan een kleine jongere auto.
Terug naar de lijst