vaststellingsovereenkomst , waar moet ik aan denken

vaststellingsovereenkomst , waar moet ik aan denken 

Onderwerp van EvAn

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef EvAn



    Hier noemen ze het trouwens consolideren..... Vanmiddag is er een bijeenkomst waar het plan bekend gemaakt wordt, precies op de dag dat diploma uitreiking van dochter is. Ik wil het vandaag nog even niet weten en nog even zonder zorgen genieten van de diploma uitreiking. Ik ben vrij en telefoon staat uit.

    Ik vlieg ook van links naar rechts , toch meegaan als ik niet boventallig ben en op en neer reizen (die verhuisplicht kunnen ze volgens mij niet hard maken) en dan minder gaan werken. Zou ik dat vol kan houden. Of toch voor het zakje geld gaan en ander werk zoeken.
    Merk dat ik ook al van alles aan het invullen ben terwijl ik nog niet alles weet.
    Morgen weer werken dan zal ik het wel horen/lezen.

    Jij ook sterkte Sheeba !



    Ik heb geen adviezen voor je, doch wil je wel feliciteren met de diploma behaling van je dochter!
    Dat invullen, niet de feiten weten is killing!

    Fijn weekend, en maandag is er weer een dag Smile
  2. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Ondertussen ben ik ziek thuis met een burn-out

    Ik zie overigens dat de starter van dit draadje geen lid meer is?
    24 jul '19 - 10:39:55 / 3 aug '19 - 21:14:03
  3. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Misschien ook goed je te realiseren dat dit geen gesloten draadje is, maar openbaar?

    Jouw werkgever mag het niet eens zijn met je ziek zijn, de arboarts bepaald dat he. En anders kan je je wenden tot het UWV voor een deskundigenoordeel. Maar vooral heel veel sterkte!
  4. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    Wat een heftig verhaal.
    Je wereld compleet op zijn kop....
    Sterkte Sheeba.
    Krijg je hulp?
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Sheeba

    Kom ik vanmorgen mijn baan, als vacature tegen op LinkedIn, de baan waarvan hij zei dat die zou veranderen , verminderde werkzaamheden ivm digitalisering
    man man, ik ben al dood en begraven voor hem, hij heeft een opdracht ( dat snap ik allemaal) maar zo ga je niet met werknemers om Smile


    Rechtsbijstand inschakelen. Hiermee sta je echt heel sterk. Ze maken er een onbreekbare situatie van.

    Leeftijdsdiscriminatie is verboden.
  6. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef scar

    Rechtsbijstand inschakelen. Hiermee sta je echt heel sterk. Ze maken er een onbreekbare situatie van.

    Leeftijdsdiscriminatie is verboden.


    Bedankt voor je reactie, lees het nu pas, sorry
Terug naar de lijst