Wasballen tegen hondenhaar

Wasballen tegen hondenhaar 

Onderwerp van fleurie

Terug naar de lijst
  1. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie

    quote:
    Dit schreef Pluk
    En vaak stofzuigen.
    Ik ben helemaal gek op mijn steelstofzuiger.
    Super makkelijk, met plezier pak ik die elke dag Smile



    Ik heb er ook eentje, maar die is snel vol met al dat haar. Sindsdien swiffer ik liever regelmatig (en dat is meer dan eens per dag) en dan de oogst opvegen met stoffer en blik, en dan een paar keer per week de gewone stofzuiger erdoor jagen. Die staat ook niet in de bijkeuken als het weer verhaartijd is, maar gewoon in de woonkamer zodat ik hem direct kan pakken.
  2. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk
    quote:
    Dit schreef Colly


    Welke heb jij, Pluk?


    Ik heb een AEG CX7.
    Komt met hulpstukken.
    Je kan de kruimeldief eraf klikken en dan hulpstukken daarop klikken voor kieren en de bank en zo.
    Als hij aangaat, leuke lampjes zodat je onder je bed kan zien waar stof dwarrelt.
    Hij kan onder mijn Ikea bed.
  3. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk
    quote:
    Dit schreef fleurie



    Ik heb er ook eentje, maar die is snel vol met al dat haar. Sindsdien swiffer ik liever regelmatig (en dat is meer dan eens per dag) en dan de oogst opvegen met stoffer en blik, en dan een paar keer per week de gewone stofzuiger erdoor jagen. Die staat ook niet in de bijkeuken als het weer verhaartijd is, maar gewoon in de woonkamer zodat ik hem direct kan pakken.


    Mijn teckeltje verhaart niet zo heel erg. Swiffer zal zeker ook goed helpen, ook makkelijk en snel te pakken.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik ben nog altijd super blij met mijn robot. Die draait elke nacht zijn rondje. Komende week heeft lidl er één in de aanbieding (niet de mijne hoor, dus wij niet hoe goed of ie is).
    Plaatje
  5. gadis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gadis
  6. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie

    quote:
    Dit schreef gadis
    >>LINK<<



    Zoiets, ja. Maar werkt het ook?
  7. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik ben nog altijd super blij met mijn robot. Die draait elke nacht zijn rondje. Komende week heeft lidl er één in de aanbieding (niet de mijne hoor, dus wij niet hoe goed of ie is).



    Oh, die zijn helemaal niet duur meer! Smile
  8. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik ben nog altijd super blij met mijn robot. Die draait elke nacht zijn rondje. Komende week heeft lidl er één in de aanbieding (niet de mijne hoor, dus wij niet hoe goed of ie is).


    Dat is wel erg goedkoop, zou leuk zijn.
    Maar voor die prijs kan het niet veel soeps zijn lijkt mij.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Pluk


    Dat is wel erg goedkoop, zou leuk zijn.
    Maar voor die prijs kan het niet veel soeps zijn lijkt mij.

    Geen idee. Voor die prijs valt het in elk geval te proberen. Deze is alleen niet te programmeren en keert niet automatisch terug naar het laad station.
  10. gadis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gadis
    quote:
    Dit schreef fleurie



    Zoiets, ja. Maar werkt het ook?


    2 euro bij Ali expres
  11. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Geen idee. Voor die prijs valt het in elk geval te proberen. Deze is alleen niet te programmeren en keert niet automatisch terug naar het laad station.



    Da's wel weer een dingetje. Moet je elke ochtend eerst een zoektocht uitvoeren onder de banken en de kasten Smile

Terug naar de lijst