Ben telefoonabo

Ben telefoonabo 

Onderwerp van Rose_s

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Al jaren tevreden gebruiker van Hollands Nieuwe. Maar heb dan ook nog geen problemen gehad met facturen of klachten.
    Dochter heeft sinds 2 jaar een simpel abo van 10euro 5GB onbeperkt bellen/sms-en. Ook in buitenland geen enkel probleem (Frankrijk en Zwitserland).

    Er zijn maar 3 providers met hun eigen netwerk: Vodafone, KPN en T-mobile. Alle andere aanbieders maken gebruik van het netwerk van 1 van die 3. En volgens mij hebben ze alle 3 bijna heel Nederland wel goed in dekking, muv een paar witte vlekken die per provider verschilt. Zelfs in de randstad is dat (Rottepolderplein is voor mijn werk en prive telefoon, KPN en Vodafone/Hollands Nieuwe netwerk altijd een drama) niet helemaal gegarandeerd. Kijk dus in je omgeving waar de witte plekken zijn van jou provider en vraag buurtgenoten met andere providers en bekijk welke van de 3 hoofdproviders de beste dekking in jou omgeving heeft. Als je die hebt bepaald, kijk dan bij alle providers die van dat netwerk gebruik maken welke jou het beste uitkomt.


    Dank je wel, ik ga dit advies volgen. Ben gaat over het tmobil netwerk, dus dan heb ik hetzelfde bereik als nu.

Terug naar de lijst