Dubbele schakelaar plaatsen

Dubbele schakelaar plaatsen 

Onderwerp van Moi76

Terug naar de lijst
  1. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Bloemangie
    Stand van zaken, na heel veel gedoe met de mediamarkt.....komen ze de droger op mijn verzoek morgen halen.

    In het dorp heb ik inmiddels een nieuwe droger en direct een nieuwe wasmachine gekocht, komen ze brengen, installeren/aansluiten en maken direct het stroom in orde.

    Alles nu in 1x goed!



    Top..Smile
  2. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Raymond



    Smile Smile


    Was helemaal klaar met de mediamarkt, 3 dgn wachten, slechte service..... vanmiddag opgehaald. Dit keer waren ze wel op tijd gelukkig. Ander transportbedrijf en na mijn verhaal gaven ze aan dat ik niet de enige ben en ze mij groot gelijk gaven.

    Morgen komt alles in 1x en dan ben ik er voor heel veel jaren vanaf!!

    Maar dan een ander euvel, zat op de bank vanmiddag en in ene een klap naast me. Schrok mij echt kapot! Stopcontact zwart waar de oplader van mijn telefoon in zat..... oplader weggedaan. Stop was eruit geknald. Weer omgezet en alles doet het weer keurig. Kan ik het stopcontact gewoon weer gebruiken? Smile
    Plaatje
    Plaatje
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Was helemaal klaar met de mediamarkt, 3 dgn wachten, slechte service..... vanmiddag opgehaald. Dit keer waren ze wel op tijd gelukkig. Ander transportbedrijf en na mijn verhaal gaven ze aan dat ik niet de enige ben en ze mij groot gelijk gaven.

    Morgen komt alles in 1x en dan ben ik er voor heel veel jaren vanaf!!

    Maar dan een ander euvel, zat op de bank vanmiddag en in ene een klap naast me. Schrok mij echt kapot! Stopcontact zwart waar de oplader van mijn telefoon in zat..... oplader weggedaan. Stop was eruit geknald. Weer omgezet en alles doet het weer keurig. Kan ik het stopcontact gewoon weer gebruiken? Smile

    Nou ik zou dat contact niet meer gebruiken.
  4. Bericht van EmC is op 08-09-2019 om 12:57:54 uur verwijderd door Read.

    Reden: khbkhbhkb

     
  5. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Nou ik zou dat contact niet meer gebruiken.


    Dat contact gewoon gebruiken, oplader niet, weet ik uit ervaringSmileSmile
  6. reinoutbergmans
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van reinoutbergmans
    Stopcontactpunten in een badkamer is geen probleem, zolang er voldoende afstand is vanaf het waterbron en de stopcontactpunten. Bij elektra aanleggen of stopcontacten plaatsen en ander elektra gerelateerd werk is altijd aan te raden om een elektricien of een installatiebedrijf in te schakelen. Puur vanwege de veiligheid en ook beperken van eventuele schade. >>LINK<<
Terug naar de lijst