Lange benen en broek, welke winkels/ welke prijs?

Lange benen en broek, welke winkels/ welke prijs? 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    Volgens mij heb ik dit al eerder gevraagd, maar kan het niet meer vinden.
    Voorheen kocht ik broeken bij Steps en ook wel DiDi.
    Nu heb ik bij Steps weinig succes meer en zijn de prijzen hoger geworden (60 euro per broek).

    Via Zalando is lastig want het staat er niet duidelijk bij, daarom nu dus ook miskoop van Steps, deze winkel zat hier in Leiderdorp en nu niet meer en in Leiden heeft de Steps voornamelijk jurken en geen broeken.

    Heeft iemand nog tips?
    Liever een winkel en geen webwinkel.
    En wat betaal je er ongeveer voor?
  2. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Jeans zijn niet zo moeilijk, lengtemaat 36 is meestal prima verkrijgbaar. Didi inderdaad, maar soms slaag ik ook bij Miss Etam en dan de lange maten collectie. De prijs is daar goed te doen. In de heel goedkope sector: Primark. Deze heeft ook broeken voor lange mensen. Zo heb ik 2 nette zwarte broeken van 6 euro per stuk die ik inmiddels alweer jaren draag en netjes blijven (ik wil niet weten wie ze gemaakt heeft, geloof ik)
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik koop de meeste broeken bij esprit in de uitverkoop. Ik heb met mijn lange benen bij hen met lengte maat 34 de goede lengte. Gemiddeld kosten mijn broeken daar 40-50 euro.
  4. Only?
  5. Deedee
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Deedee
    Ik lees even mee. Vreselijk om betaalbare lange broeken te vinden. Ik slaag heel soms nog wel eens bij We.
    Mijn probleem (met broeken 🙂) is dat ik blijkbaar gemiddeld rechtere heupen heb en als een broek dan eens wèl klopt qua lengte is ie weer te wijd rond mn heupen.

    In de zomer dan maar veel 7/8 broeken en in de winter de hoogwater-pijpen in laarsjes.....
  6. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Miss Etam inderdaad
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Bij de WE worden de broeken steeds langer. Waar ik vroeger 34 in lengte had, past nu 32. Dan heb ik het wel over jeans. Met 'nette' broeken blijft het wat lastiger. Van In Wear (helaas alleen nog online) zijn vrij lang. Maar niet onder de 60 euro denk ik.
  8. Lallebal
    Anemoontjes

    Toon alleen de berichten van Lallebal
    Vroeger bij miss Etam
  9. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo

    Oke, goede antwoorden. Bedankt!
    Ik ga op onderzoek uit Smile
  10. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    C & A heeft lengtematen en betaalbare broeken.

  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef 00h
    C & A heeft lengtematen en betaalbare broeken.


    Daar slaag ik nou bijna nooit. Niet qua lengte en niet qua pasvorm.
Terug naar de lijst