Vraagje stidiefinanciering

Vraagje stidiefinanciering 

Onderwerp van BeBritty

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door BeBritty zelf op 16 september 2019 om 08:28:19

Terug naar de lijst
  1. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    Ik vroeg stufi aan voor dochter die volgende maand 18 wordt. Bij de al ingevulde gegevens zag ik als ouder alleen mijn naam staan. Vond ik raar want vader heeft weliswaar geen gezag maar een jaar of 7 geleden dochter wel erkend.
    Staan daar normaliter beide ouders vermeld? Als beiden gezag hebben en kind erkend?
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Je bent dan ingelogd met haar DigiD etc? Als het goed is zie je dan beide ouders, tenminste, dat was een paar jaar geleden zo.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik weet niet meer of de gegevens van vader bij mijn dochter er op stonden. Zal ik eens aan haar vragen.

    Volgens mij neemt duo de gegevens van de BRP over (burgerlijke stand). Volgens mij staat erkenning niet geregistreerd. Mijn dochter was erkend voor de geboorte, maar op de geboorte akte wordt vader niet genoemd.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dochter zegt dat er bij haar niks stond en dat duo zelf vader benaderd heeft voor inkomen en zo.
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Dochter zegt dat er bij haar niks stond en dat duo zelf vader benaderd heeft voor inkomen en zo.


    Dit klopt inderdaad.
  6. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Dochter zegt dat er bij haar niks stond en dat duo zelf vader benaderd heeft voor inkomen en zo.

    Ah Okee, zo werkt dat. Thanks!
Terug naar de lijst