hulp gevraagd bij in elkaar zetten tuinhuisje

hulp gevraagd bij in elkaar zetten tuinhuisje 

Onderwerp van Annemieke


Dit onderwerp is gesloten.
door Annemieke zelf op 16 september 2019 om 12:56:47

Terug naar de lijst
  1. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    Ik heb een kunststof tuinhuisje gekocht (keter manor 43) met de naieve veronderstelling dat ik die wel zelf in elkaar zou kunnen zetten.... helaas dat kan ik niet. Er moeten een heleboel schroeven worden ingedraaid en de beschrijving in ingewikkelder dan ik dacht. Wie kan mij helpen?

    - ik denk dat een handig iemand 2 a 3 uur nodig heeft, als je goed de gebruiksaanwijzing begrijpt
    - een goede schroefboor die heel veel schroefjes in kunststof kan draaien (er zijn geen voorgemaakte gaatjes zoals bij IKEA

    Ik betaal reiskosten, zorg voor hapjes en drankjes en mij niet aflatende optimisme dat we dat ding vast wel in elkaar kunnen krijgen. Ik woon in NIeuwegein.

    Wie oh wie? Mijn dank is eeuwig.
  2. Dartelin
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dartelin
    Hier alvast beelden die je kan gebruiken voor je tuinhuis >>LINK<<

    Ik had exact hetzelfde, mijn buurman heeft mij geholpen, maar het duurde langer dan we dachten, ik heb hem 50 euro betaald, want het is meer werk dan je denkt.

    Succes en groet,
    Renata
  3. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke

    quote:
    Dit schreef Dartelin
    Hier alvast beelden die je kan gebruiken voor je tuinhuis >>LINK<<

    Ik had exact hetzelfde, mijn buurman heeft mij geholpen, maar het duurde langer dan we dachten, ik heb hem 50 euro betaald, want het is meer werk dan je denkt.

    Succes en groet,
    Renata


    Goed idee! Ik vrees dat het zonder betaalde hulp niet gaat lukken.
  4. fresia
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van fresia
    ohja, ik heb ongeveer dezelfde gehad, iets groter.
    Het viel mij ook enorm tegen om 'm in elkaar te zetten.
    Mijn 2 tieners van 11 en 13 hebben zich er toen aan gewaagd, moeilijk is het niet, er kan echt weinig aan misgaan.
    Maar veel werk is het wel.
    Heb jij misschien kinderen die dit wel een leuk project vinden?
  5. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    Als ik je help, denk je dan dat we het samen kunnen? Ik kan komende zondag wel komen. 🙈
  6. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke

    quote:
    Dit schreef Bloemangie
    Als ik je help, denk je dan dat we het samen kunnen? Ik kan komende zondag wel komen. 🙈


    Heb jij een goeie schroefboor?
  7. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    quote:
    Dit schreef Annemieke


    Heb jij een goeie schroefboor?


    Geen idee, hij is vd Lidl......😂 maar je bedoelt zo’n boormachine om schroeven vast te draaien toch?

    Dat huis in elkaar zetten is op zich simpel lijkt mij, alleen in je eentje onhandig ......heb het filmpje even bekeken. 😂
  8. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke

    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Geen idee, hij is vd Lidl......😂 maar je bedoelt zo’n boormachine om schroeven vast te draaien toch?

    Dat huis in elkaar zetten is op zich simpel lijkt mij, alleen in je eentje onhandig ......heb het filmpje even bekeken. 😂


    Lijkt best simpel hè. En mijn huisje is de helft van deze...

Terug naar de lijst