Wie is er bekend in Harlingen

Wie is er bekend in Harlingen 

Onderwerp van miranda1966

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Veel plezier morgen!

    Vergeet in Franener niet om echte Fryske Súkerbôle te kopen bij Siesling op de Voorstraat. En als je er toch bent, neem dan ook Súkerlatten mee SmileSmile


    Haha klinkt heerlijk!
  2. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef josien1
    De grootste bruine vloot van Nederland. In de historische binnenhaven, prachtig al die historische meermasters. . Eetcafe Nooitgedacht in een prachtig eeuwenoud pakhuis. Meer eeuwenoude pandjes. VVV Harlingen organiseert ook stadswandelingen. En daar kun je ook terecht voor veel meer info over monumenten etc.


    Ah dank je wel voor deze info! Ik laat morgen wel even weten hoe het was!
  3. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    Gisteren de hele dag op stap geweest. Franeker was leuk maar (voor mij) té druk door die agrarische dagen. Had een wandeling gescoord bij de VVV maar veel moois was niet te zien door de drukte, markt, kermis. Niet zo lang daar gebleven, moet dus nog een keer terug ;-)
    Harlingen vond ik geweldig! Prachtige stad met veel monumenten en water, ik hou daar van! Ga zeker nog een keer terug.

    @josien1:geluncht in Nooitgedagt, super tip!
  4. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef miranda1966
    Gisteren de hele dag op stap geweest. Franeker was leuk maar (voor mij) té druk door die agrarische dagen. Had een wandeling gescoord bij de VVV maar veel moois was niet te zien door de drukte, markt, kermis. Niet zo lang daar gebleven, moet dus nog een keer terug ;-)
    Harlingen vond ik geweldig! Prachtige stad met veel monumenten en water, ik hou daar van! Ga zeker nog een keer terug.

    @josien1:geluncht in Nooitgedagt, super tip!



    Klinkt leuk! En je had er nog mooi weer bij ook!
Terug naar de lijst