Whatsapp meldingen weg 

Onderwerp van on-my-own

BEHEERD DOOR:
rdolfijn

Dit onderwerp is gesloten.
door on-my-own zelf op 19 september 2019 om 17:37:38

Terug naar de lijst
  1. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Op mijn Samsung s7 krijg ik sinds vanochtend plotseling geen meldingen meer als er een bericht is. Geen icoontje bovenaan maar ook geen oranje rondje met cijfertjes op het whatsappsymbool. Ik heb bij machtigingen apps gekeken, die staan allemaal aan. En ook bij de instellingen van Whatsapp zelf zie ik niets bijzonders. Uit en weer aandoen heeft ook niet geholpen. Ook een spraakoproep komt er niet doorheen. Ik moet nu Whatsapp openen of er een bericht is. Erg onhandig. Iemand er idee?
  2. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    Per ongeluk op berichten dempen gezet?
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Of "Niet storen" aangedrukt??
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Telefoon opnieuw opgestart? Back up maken van WhatsApp, app verwijderen en opnieuw er op zetten?
  5. Edwin1967
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Edwin1967
    Instellingen => Apps => WhatsApp => Mobile gegevens

    “Gegevens gebruik achtergrond toestaan” staat aan?
    “App toestaan bij Gegevens Besparing aan” staat aan?
  6. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Heb alles nog een keer nagelopen en jullie tips opgevolgd.
    Nu afwachten tot iemand me appt. Als het dan nog niet goed is, probeer ik idd Whatsapp opnieuw te installeren.
  7. Rebel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rebel
    Nou, ik heb een Huawei maar heb precies hetzelfde probleem maar met mij nog vele anderen Google het maar eens. Bij mij is het na een maand nog steeds niet verholpen. En ook ik volgde tips van internet!
  8. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Het is opgelost! Ik weet het niet zeker omdat ik paar dingen had verzet maar denk dat het kwam doordat ik de spaarstand had ingeschakeld. Dat heb ik vorige week gedaan. Bedankt voor meedenken!
Terug naar de lijst