Radiografisch horloge

Radiografisch horloge 

Onderwerp van Tuwa

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Op de een of andere manier beginnen horloges bij mij na verloop van tijd altijd te haperen.
    Maakt niet uit hoeveel ze kosten of van welk merk.
    Intussen heb ik er geen zin meer in er heel veel geld aan uit te geven, het is voor mij bovendien gewoon een gebruiksvoorwerp en geen sieraad of pronkstuk.

    Omdat de problemen zich altijd voordoen met de tijdaanduiding, overweeg ik de aanschaf van een radiografisch gestuurd horloge.
    Bij de juwelier waar ik vandaag was hebben ze die niet meer in de winkel, alleen nog online.
    Volgens de verkoopster zijn de horloges nogal storingsgevoelig.
    Tja, als dat zo is schiet ik er natuurlijk niets mee op.
    Dan kan ik net zo goed drie keer per jaar een gewoon horloge van onder een tientje kopen.

    Wie heeft een radiografisch gestuurd horloge (gehad) en herkent het verhaal van de verkoopster (niet)?
  2. zessprong
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van zessprong
    Hai Tuwa,
    google even Meister Anker,van dat merk heb ik jaren geleden een radiografisch horloge gekocht.Werkt super,zomer en wintertijd gaat automatisch.Werkt ook nog op zonne energie,hij is een paar keer in de fout gegaan gewoon resetten en even buiten of voor een raam leggen voor ontvangst.Er schijnt ook een postorder bedrijf te zijn Babista,die heeft ze ook,en van andere merken.succes.
  3. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa

    quote:
    Dit schreef zessprong
    Hai Tuwa,
    google even Meister Anker,van dat merk heb ik jaren geleden een radiografisch horloge gekocht.Werkt super,zomer en wintertijd gaat automatisch.Werkt ook nog op zonne energie,hij is een paar keer in de fout gegaan gewoon resetten en even buiten of voor een raam leggen voor ontvangst.Er schijnt ook een postorder bedrijf te zijn Babista,die heeft ze ook,en van andere merken.succes.



    bedankt voor de tip, jij hebt goeie ervaringen dus.
Terug naar de lijst