25 jarig huwelijk kaartje maken

25 jarig huwelijk kaartje maken 

Onderwerp van tineke69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door tineke69 zelf op 12 oktober 2019 om 06:21:55

Terug naar de lijst
  1. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69
    Morgen heb ik een feest van mensen die 25 jaar getrouwd zijn. Er wordt een schilderij aangeboden waarop verschillende kaartjes met knijpers aan vast zitten. Ieder mag 1 of 2 kaartjes beschrijven, beplakken... iets creatiefs mee doen. Maar ik weet het niet!
    Ik weet ook niet hoe ze elkaar hebben leren kennen. Ze zijn beide actief in een muziekkorps.

    Help, is er hier iemand creatief om mij met ideeën te helpen? Alvast ontzettend bedankt!
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Maak eentje met muzieknoten en eentje met de instrumenten die ze bespelen.Smile
    Plaatje
  3. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Of deze
    Plaatje
  4. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Kijk op pinterest voor inspiratie met een paar zoektermen. Muziek en art journaling bijvoorbeeld. Ik zag net bladmuziek (printen)waar ze rondom een sjabloon van een vlinder, kan ook hartje of 25 zijn, regenboogkleuren op getamponeerd hebben. Heel gemakkelijk en leuk effect. Ik heb geprobeerd plaatje te plakken maar lukt me niet.
  5. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69

    Bedankt voor de ideeën! Ik zal op Pinerest kijken, had daar nog niet aan gedacht.
  6. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Mooie tip.
    Zag deze bv
    Plaatje
  7. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69

    Die is ook heel mooi Erna.

    Het is een kaart met scrabble woorden geworden. De woorden passend bij het bruidspaar. Idee van Pinterest.

    Nogmaals bedankt voor de ideeën!
Terug naar de lijst