Club-uitjes toevoegen aan berichten in cluboverzicht?

Club-uitjes toevoegen aan berichten in cluboverzicht? 

Onderwerp van Claudia

Terug naar de lijst
  1. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia
    Hoi Bart,

    Toevallig zag ik net bij de uitjes een uitje staan, waarbij stond dat het uitje ook in een aantal clubs geplaatst was. Ik had dat uitje daar echter niet zien staan, terwijl ik kort daarvoor nog gekeken had bij de berichten in het cluboverzicht; dat overzicht waarin ik meteen van alle clubs, waarvan ik lid ben, de berichten kan zien. Omdat ik het uitje daar niet tussen de berichten zag staan, keek ik daarna in de club zelf en daar zag ik het toen inderdaad wel staan.

    Mijn vraag nu is of het misschien mogelijk is dat je een uitje in een club ook in het berichtenoverzicht van alle clubs waar je lid van bent, kan zien staan? Ik kijk namelijk echt nooit in de clubs zelf, maar ik klik altijd dat cluboverzicht aan, zodat ik daar dan meteen alle nieuwe berichten/reacties van alle clubs waar ik lid van ben, kan zien staan. En ik ging er daarbij dus van uit dat ik dan geen berichten uit die clubs zou missen Smile. Maar dat klopt dus niet helemaal omdat de uitjesberichten daar dus niet bij staan. Is dat misschien mogelijk om die daar toe te voegen?

  2. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    Stel je bent lid van 3 regio clubs, wat vrij normaal is, dan zie je dat uitje dus ook 3x voorbij komen. Lijkt mij zelf niet heel fijn.

    Tenzij je het zo in kan stellen die uitjes alleen aan het licht komen als je op het cluboverzicht drukt.
  3. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia

    quote:
    Dit schreef Coraline
    Stel je bent lid van 3 regio clubs, wat vrij normaal is, dan zie je dat uitje dus ook 3x voorbij komen. Lijkt mij zelf niet heel fijn.

    Tenzij je het zo in kan stellen die uitjes alleen aan het licht komen als je op het cluboverzicht drukt.

    Ik weet niet wat "normaal" is, ik ben maar van 1 regioclub lid, verder van themaclubs.

    Het voorbeeld wat jij schetst, gaat volgens mij alleen op als je inderdaad lid bent van 3 regioclubs en als dat uitje dan toevallig ook nog in alle 3 die regioclubs geplaatst is. Ik heb werkelijk waar geen idee hoe vaak dat dan voor zou komen.
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Het is de bedoeling dat die doorgeplaatste uitjes niet in het clubs-overzicht staan. Met als reden dat het geen uitjes uit een club zijn, maar openbare uitjes. Ik denk niet dat ik die dan ook nog in het overzicht moet willen, want sommige organisatoren plaatsen een uitje in een stuk of tien clubs. Dan zou het overzicht dus helemaal overwoekerd worden. Dus ik denk niet dat ik dit ga veranderen... Maar het zit nu in mijn achterhoofd en wellicht helpt dat op termijn.

  5. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia

    quote:
    Dit schreef bart
    Het is de bedoeling dat die doorgeplaatste uitjes niet in het clubs-overzicht staan. Met als reden dat het geen uitjes uit een club zijn, maar openbare uitjes. Ik denk niet dat ik die dan ook nog in het overzicht moet willen, want sommige organisatoren plaatsen een uitje in een stuk of tien clubs. Dan zou het overzicht dus helemaal overwoekerd worden. Dus ik denk niet dat ik dit ga veranderen... Maar het zit nu in mijn achterhoofd en wellicht helpt dat op termijn.


    Oké, helder, dank voor je reactie en uitleg. Ik wist niet dat de uitjes, die in een club geplaatst worden bijna altijd openbare uitjes zijn. Toen ik namelijk ontdekte dat ze niet bij de berichten in het cluboverzicht staan en ik er specifiek naar ging kijken, zag ik in één van de clubs namelijk ook een eerder uitje staan dat ik niet bij de algemene uitjes had zien staan, vandaar.

    Sowieso worden er niet vaak uitjes geplaatst in de clubs waar ik lid van ben, vandaar dat ik ook niet wist dat sommige van die uitjes door sommige organisatoren kennelijk in heel veel clubs tegelijkertijd geplaatst worden. Dus ik snap dat je die uitjes dan liever niet tussen de berichten in het cluboverzicht wil plaatsen.
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Je kunt het zien in de titel van een uitje. Er staan twee pijltjes voor als het een doorgeplaatst uitje is. Een club-uitje kan nooit ook openbaar worden, maar in een club kan wel een uitje worden geplaatst dat alleen voor de clubleden is.

Terug naar de lijst