Sous-vide

Sous-vide 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Ik ben toch benieuwd welk apparaat jullie hebben en hoe het bevalt. ( Uiteraard voor diegene die zo'n apparaat hebben)

    >>LINK<<



    Deze wil ik..Smile >>LINK<<

    Hier een linkje over uitleg en het apparaat wat ik eigenlijk wil hebben, maar omdat ie best duur is, ruim 200 wil ik gewoon weten of jullie ook zoiets hebben maar dan anders.
  2. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Malero
    Ik ben toch benieuwd welk apparaat jullie hebben en hoe het bevalt. ( Uiteraard voor diegene die zo'n apparaat hebben)

    >>LINK<<



    Deze wil ik..Smile >>LINK<<

    Hier een linkje over uitleg en het apparaat wat ik eigenlijk wil hebben, maar omdat ie best duur is, ruim 200 wil ik gewoon weten of jullie ook zoiets hebben maar dan anders.


    Wij hebben deze Anova en hij bevalt heel goed. Hangt netjes op de pannen, hij komt vrij snel op temperatuur en blijft daar ook netjes op. Om deze reden wat meer geld uitgegeven dan de goedkope varianten, hij doet gewoon wat 'ie moet doen.

    Het enige wat ik vervelend vind is dat als het tijd is (bijvoorbeeld na 45 minuten 70 graden), dat ding één piepje geeft die je heel makkelijk mist omdat het een zachte en korte piep is. Ik zet dus zelf ook altijd mijn timer van mijn mobiel nog.

    Edit: nog even gekeken, wij hebben de Nano dus modelletje goedkoper. En opmerking van man: wij gebruiken 'm alleen in water in combi met gevacumeerd spul. Als je 'm gaat gebruiken voor soep o.i.d. sloop je je apparaat op termijn omdat de vloeistof door de cooker gaat en het schoonmaken lastig is.
    25 okt '19 - 08:48:57 / 25 okt '19 - 09:17:50
  3. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    Smile

    Suzette, Smile

    Ik wist wel dat er eentje of misschien straks nog een zou reageren..

    Koel, ik heb gelijk een paar vragen, heb jij een aparte vacumeer machine of gebruik jij gewoon bv hersluitbare zakjes van de IKEA ofzo. En wat sous-vide jij allemaal?

    Ik ga denk ik toch een beetje om en ik heb tenslotte een kerstkado nodig voor mezelf.
  4. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Malero
    Smile

    Suzette, Smile

    Ik wist wel dat er eentje of misschien straks nog een zou reageren..

    Koel, ik heb gelijk een paar vragen, heb jij een aparte vacumeer machine of gebruik jij gewoon bv hersluitbare zakjes van de IKEA ofzo. En wat sous-vide jij allemaal?

    Ik ga denk ik toch een beetje om en ik heb tenslotte een kerstkado nodig voor mezelf.


    Wij hebben een vacumeerapparaat van de Lidl Smile Die doet het ook gewoon goed, wel maak ik altijd een dubbele seal. Niet dat het nodig is, maar ik hou van zekerheid.

    Wat we er allemaal mee doen? We maken zelf worsten en die moet je o.a. sous-vide koken. Daarnaast gewoon voor vlees en vis, dat is zoveel lekkerder dan meteen in de pan braden! Het blijft veel sappiger en het behoudt meer smaak. Kortom, ik vind het een fijne aanschaf geweest en ik gebruik 'm dan ook best regelmatig Smile
  5. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    Check. Ik ga um kopen...Smile, dankzij jou ben ik om/.
  6. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Malero
    Check. Ik ga um kopen...Smile, dankzij jou ben ik om/.


    Smile

    Ik ben benieuwd hoe het bevalt! En de Nano doet het dus al hartstikke prima, scheelt 100 euro Smile
Terug naar de lijst