Tweedehands e-bike 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Als Deventer niet te ver voor je is, zou je kunnen kijken bij 123ebikes. Die verkopen jonge tweedehands ebikes van diverse A-merken.

    Ze zitten in de buurt van de sluis, in de buurt (overkant) van het havenkwartier.

    >>LINK<<

  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef twelve
    Als Deventer niet te ver voor je is, zou je kunnen kijken bij 123ebikes. Die verkopen jonge tweedehands ebikes van diverse A-merken.

    Ze zitten in de buurt van de sluis, in de buurt (overkant) van het havenkwartier.

    >>LINK<<




    Bedankt voor de tip. Net even site bekeken, maar hebben nu niet iets voor mij helaas.

    Vanmiddag de Koga die ik heb uitgeprobeerd teruggebracht. Moet nog 1100 euro kosten. Gezien de ruim 19000 km zal de accu op (korte) termijn ook vervangen moeten worden....
    Vanmiddag op 4 jaar oude Gazelle gefietst. 7000 km op de teller. Moet nog 1400 euro opleveren!
    Over paar weken komt Gazelle met nieuwe C7. Vanaf 1995 euro....
  3. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef kaatje



    Bedankt voor de tip. Net even site bekeken, maar hebben nu niet iets voor mij helaas.

    Vanmiddag de Koga die ik heb uitgeprobeerd teruggebracht. Moet nog 1100 euro kosten. Gezien de ruim 19000 km zal de accu op (korte) termijn ook vervangen moeten worden....
    Vanmiddag op 4 jaar oude Gazelle gefietst. 7000 km op de teller. Moet nog 1400 euro opleveren!
    Over paar weken komt Gazelle met nieuwe C7. Vanaf 1995 euro....


    Wat duur inderdaad, ik had mijn fiets voor €600, een Sparta, gewoon bij de plaatselijke fietswinkel/maker. Ik heb meteen een prijsafspraak gemaakt voor een nieuwe accu, die heb ik een half jaar later er in laten zetten. Totaal was ik ook bijna € 1100 kwijt, maar met nieuwe accu.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik me helemaal niet verdiept heb in elektrische fietsen, ik heb er gewoon 1 gekocht. Ik vond hem mooi en de prijs ok en Ik ben dik tevreden, ik fiets nu echt veel meer.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Tweedekansjes vind je ook hier >>LINK<<
  5. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    Ik wilde eerder dit jaar ook een electrische fiets. Ik kon het via m’n salaris regelen én ik kreeg geld bij van m’n ouders, maar alsnog vond ik het veel te duur. Daarnaast vond ik het fietsen zonder motor niet fijn en het idee dat de accu ooit weer vervangen moest worden, voor een niet gering bedrag, ook niet heel prettig. Je doet toch zo’n 10 jaar met een fiets. Wil je een duurzame fiets, dan ben je al snel 2500 kwijt.

    Uiteindelijk heb ik besloten een Giant fiets met Nexus 8 versnelling te nemen. Dit fietst echt heerlijk! Daarnaast heeft het mij veel minder geld gekost, wat ik ook heel belangrijk vind.
  6. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Coraline


    Uiteindelijk heb ik besloten een Gazelle Paris fiets te nemen. Dit fietst echt heerlijk! Daarnaast heeft het mij veel minder geld gekost, wat ik ook heel belangrijk vind.



    >>LINK<<

  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Coraline
    Ik wilde eerder dit jaar ook een electrische fiets. Ik kon het via m’n salaris regelen én ik kreeg geld bij van m’n ouders, maar alsnog vond ik het veel te duur. Daarnaast vond ik het fietsen zonder motor niet fijn en het idee dat de accu ooit weer vervangen moest worden, voor een niet gering bedrag, ook niet heel prettig. Je doet toch zo’n 10 jaar met een fiets. Wil je een duurzame fiets, dan ben je al snel 2500 kwijt.

    Uiteindelijk heb ik besloten een Giant fiets met Nexus 8 versnelling te nemen. Dit fietst echt heerlijk! Daarnaast heeft het mij veel minder geld gekost, wat ik ook heel belangrijk vind.


    Ik snap je, maar ik ben zover dat ik echt een elektrische wil. Anders ga ik die 10 km naar mijn werk, grotendeels rechte weg tussen de weilanden, nog niet fietsen. En erg snel pijn in mijn rug en bovenbenen.
  8. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    quote:
    Dit schreef Sheeba



    >>LINK<<



    Hey je vern*kt de quote Smile

    Die heb jij zeker... niet meer verkrijgbaar Smile
    Nee ik heb deze >>LINK<<
  9. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Ik snap je, maar ik ben zover dat ik echt een elektrische wil. Anders ga ik die 10 km naar mijn werk, grotendeels rechte weg tussen de weilanden, nog niet fietsen. En erg snel pijn in mijn rug en bovenbenen.

    Ah ja... goed plan hoor!
    Lastige keuze ook.
    Neem de tijd, niet overhaasten. 👍
  10. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Coraline


    Hey je vern*kt de quote Smile

    Die heb jij zeker... niet meer verkrijgbaar Smile
    Nee ik heb deze >>LINK<<


    Ja sorry Smile

  11. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Coraline


    Hey je vern*kt de quote Smile

    Die heb jij zeker... niet meer verkrijgbaar Smile
    Nee ik heb deze >>LINK<<


    Hahaha, ik vroeg me al af of jij je bericht soms aangepast had, maar Sheeba was bezig Smile
  12. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Ik snap je, maar ik ben zover dat ik echt een elektrische wil. Anders ga ik die 10 km naar mijn werk, grotendeels rechte weg tussen de weilanden, nog niet fietsen. En erg snel pijn in mijn rug en bovenbenen.


    Er zijn ook ebikes met een lage instap.
Terug naar de lijst