Katten verjager  

Onderwerp van Geanna

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna

    quote:
    Dit schreef NettieL
    Mijn buren hebben een soort "spike matten" in hun tuin, gewoon met wat grond eroverheen, zie je bijna niks van en het houdt de katten weg. Zoiets: >>LINK<<

    Mooi!

    Maar 1, niet handig voor m'n hond
    En 2, mij te duur



    Als mijn hond er over een paar jaar niet meer is, wil ik evt wel investeren.


    T blijft bijzonder dat mensen die zelf geen katten hebben geld moeten uitgeven om de katten van een ander te weren... 😕
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Geanna

    Ik zal er eens naar kijken..

    M'n hond moet zich wel vrij en vrolijk kunnen bewegen in de tuin... 🙄

    Mag de hond in je border komen dan?
  3. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Mag de hond in je border komen dan?

    Daar waar de planten staan niet. Staat een hekje omheen en daar komt hij niet.

    Dit, waar de katten zitten, wat ik zie nadat ze geweest zijn... Is links in m'n tuin, naast de tegels heb ik daar een strook met grond. Daar liggen steentjes in...

    Die moet ik dus geregeld terug vegen, omdat de poezenbeesten netjes een kuiltje graven 😜 en daardoor de steentjes op de tegels duwen..
    Ze ruimen niet op Smile

    En ja, daar mag mijn hond uiteraard gewoon lopen.
  4. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla
    quote:
    Dit schreef NettieL
    Mijn buren hebben een soort "spike matten" in hun tuin, gewoon met wat grond eroverheen, zie je bijna niks van en het houdt de katten weg. Zoiets: >>LINK<<


    Ik heb sateprikkers in de voortuin😀

    Het is al minder, maar de kat zoekt net dat plekje uit, waar het nog net kan...
    Soms denkt de kat mee met mij en poept “netjes” naast de poepschep die ik al standby in de voortuin heb staan.
  5. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef ansvanmil
    Ik heb een spuitflacon met biologisch niet giftig spul gebruikt waar rode peper in zit.....je hoest je te pletter als je het spuit, maar ik heb geen katten meer in mijn tuin! Gekocht bij de Boerenbond...



    hoelang werkt dat Ans? niet na 1 buitje de geur weg geregend?
Terug naar de lijst