Sonos kopen?

Sonos kopen? 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien
    Ik luister nooit naar muziek. Heel zelden in de auto. Ik vind het ook irritant als er een radio aanstaat ergens, want dan volg ik de gesprekken niet meer. Ik ben dovig aan het worden. Bijna 50 he.
    Maar dat terzijde. Want mijn vriendin luistert graag naar muziek en heeft liefst altijd de radio aan. Ze luistert naar een aftands stereotorentje. Voor haar verjaardag wil ik graag iets nieuws kopen, een beetje van goede kwaliteit. Richtprijs €200. Heeft iemand een goede tip? Is die Sonos wat? Ik heb er zelf dus geen verstand van en echt geen idee.
    20 dec '19 - 15:43:21 / 21 dec '19 - 17:59:56
  2. Bericht van maartje is op 21-12-2019 om 18:09:41 uur verwijderd door maartje.

    Reden: Titel is veranderd, mijn reactie slaat nergens meer op

     
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Sonos is fantastisch.
  4. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e
    Die baby van Sonos en Ikea? ( kan ff niet op naam komen)
  5. Bericht van Visje is op 21-12-2019 om 19:07:03 uur verwijderd door EllesB.

    Reden: Titel is veranderd

     
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Mariek-e
    Die baby van Sonos en Ikea? ( kan ff niet op naam komen)

    Ja die is relatief goedkoop, kost ca €100. Dan zou ik er twee geven, klinkt mooier .

    Heb ik ook overwogen voor boven maar daar ben ik te weinig.
  7. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Een Sonos hoort toch in een systeem. Een losse Sonos kopen is echt te duur hoor. Dan zijn er veel goedkopere opties als je alleen een radio wil.

    Sonos is echt de top qua geluid, maar is iets meer dan een simpele radio. De speakers van Ikea van Sonos zijn meer dan oké. Maar je moet wel altijd Wifi hebben, plus een app om te bedienen. Wil je kwaliteit en een super geluid zou ik Sonos kiezen, maar anders gewoon ff een BCC ofzo binnen stappen. Kan je ze allemaal testen.
  8. Bericht van Visje is op 21-12-2019 om 19:07:27 uur verwijderd door EllesB.

    Reden: Titel is veranderd

     
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Sonos hoeft echt niet in een systeem. Ik heb in de keuken de sonos1 staan. Klinkt prima.

    In de huiskamer heb ik de Sonos playbar sinds 2013. Klinkt ook prima.
  10. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    Dank voor de reacties. Wat meespeelt, is dat vriendin en ik een nieuwbouwhuis hebben gekocht en dus gaan samenwonen over anderhalf jaar. Misschien wil ik in het nieuwe huis wel iets van een systeem. Ik zal geen muziek gaan luisteren maar wellicht iets met verlichting of thermostaat? En pubers van vriendin kunnen er dan misschien ook iets mee.
    Als ik zo het verschil zie tussen Ikea en Sonos is dat dus vooral de prijs maar is er ook geen stembediening mogelijk bij de Ikea Symfonisk. Wat is die lamp trouwens lelijk!
  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Leuk, samenwonen, gefeliciteerd!

    Ze hebben ook een variant zonder lamp, een "plankje".

    Ik hou sowieso niet van stembediening, ik vind die technieken dubieus.
  12. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    Thanks Scar
    Het lijkt me wel prettig om vanaf de bank te roepen dat de radio uit moet ;)
    En de Harman Kardon Citation 100? Die is nu voor €159 bij dr ING winkel.
Terug naar de lijst