Bekend in Den Haag/Scheveningen 

Onderwerp van miranda1966

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966
    Ga morgen met mijn dochter als verrassing naar Anastasia de musical in het Circustheater in Den Haag. We gaan met het OV. Ben op zoek naar een plek om uit te stappen om vanaf daar een stuk over het strand te lopen richting theater. Mag echt wel een flink uur wandelen zijn. Wie heeft een tip voor mij?

    Andere tips over lunch, diner of lekkere koffietentjes zijn ook welkom hoor ;-)
  2. di-on
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van di-on
    doordat er een haven is, wordt u al enigzins beperkt..ik zou anders zeggen reis met ov naar kijkduin in den haag en loop dan naar Scheveningen..maar ja dan moet u om de haven heen.. .. mss even kijken of er vanaf CS een bus rijdt naar wassenaarse slag in Wassenaar.. dan loopt u achter langs meijendel (natuurgebied en drinkwatergebied over strand naar pier in Scheveningen.. va de pier is circustheater 5 minuten lopen
  3. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef di-on
    doordat er een haven is, wordt u al enigzins beperkt..ik zou anders zeggen reis met ov naar kijkduin in den haag en loop dan naar Scheveningen..maar ja dan moet u om de haven heen.. .. mss even kijken of er vanaf CS een bus rijdt naar wassenaarse slag in Wassenaar.. dan loopt u achter langs meijendel (natuurgebied en drinkwatergebied over strand naar pier in Scheveningen.. va de pier is circustheater 5 minuten lopen



    Door de haven wandelen is ook leuk. Alleen stukkie saaie weg tussen strand en haven in
  4. di-on
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van di-on
    oude norfolkterrein is goed volgebouwd... kan er flink tochten tussen de gebouwen.... deze periode van het jaar is de haven ook saai..
  5. AnnePA
    Hoog en Laag blij!

    Toon alleen de berichten van AnnePA
    Eten kan gezellig op het kurhausplein, ligt nu een ijsbaan, grote kerstboom, terrassen met heaters en dekentjes, erg leuk! Veel plezier!
  6. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    Bedankt voor jullie reacties!
    Uiteindelijk hebben we het anders gedaan. We hebben eerst een stadswandeling door Koninklijk Den Haag gedaan, daarna door naar het Cirsustheater en daarna nog een hapje gegeten op de boulevard.
  7. di-on
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van di-on
    prima dan toch...de door binnenhof mss Noordeinde ook gezien...
  8. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef miranda1966
    Bedankt voor jullie reacties!
    Uiteindelijk hebben we het anders gedaan. We hebben eerst een stadswandeling door Koninklijk Den Haag gedaan, daarna door naar het Cirsustheater en daarna nog een hapje gegeten op de boulevard.


    Dochter en ik hebben een dag voor jou ook lekker gegeten op de boulevard waarna we naar de musical zijn geweest. Ik vond het een geweldige musical. Mooie liedjes, acteurs die overtuigen, choreografie die goed in elkaar steekt en een dirigent die met veel plezier zijn werk deed (zaten vooraan naast de dirigent, met hem af en toe in beeld).

    Wat ik mooi vond was dat de spelers op een moment dat ze niet aan het zingen waren of in de middelpunt van belangstelling stonden, een eigen verhaal maakten. Praten, acteren, blijven spelen. Goed gedaan.

    Moet zeggen dat ik musicals die in het circustheater worden opgevoerd vaak net 1 stap beter vind dan als ze in een "normaal" theater opgevoerd worden.
  9. Marianne-b
    en dan is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    quote:
    Dit schreef miranda1966
    Bedankt voor jullie reacties!
    Uiteindelijk hebben we het anders gedaan. We hebben eerst een stadswandeling door Koninklijk Den Haag gedaan, daarna door naar het Cirsustheater en daarna nog een hapje gegeten op de boulevard.

    Wat een leuke dag is het geworden!
Terug naar de lijst