Sollicitatie 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef ingrid001
    Cool_Lizz.. goed om uit je comfort zone te stappen, hulp te vragen voor wat je nodig hebt. De eerste stappen zijn gezet en geven een aanzet tot nog meer mogelijkheden. Veel succes met solliciteren en alle andere kennis die je hiermee toch weer op doet! Ik hoop van harte dat er een nieuwe, leuke en inspiratievolle baan uit komt rollen! Go for it! 👍🏼

    Precies..
    Dankje!

    Ik heb gebeld, om te checken of mn mail aangekomen was. Ze wist me te vertellen dat er nogal wat reacties binnengekomen waren, en dat ze me aan t einde van de middag terug zou bellen. Dat heeft ze niet gedaan.

    Deze bieb is enorm aan t groeien, ik denk dat het werk boven de hoofden uitgroeit.. .
  2. ingrid001
    de zon schijnt, heerlijk!

    Toon alleen de berichten van ingrid001
    Misschien goed om komende maandag opnieuw telefonisch contact op te nemen, met belangstelling nogmaals naar de status te informeren en kijken of je ergens een aanknooppunt kan vinden zodat degene die jij spreekt jouw naam gaat onthouden. Smile
  3. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Precies..
    Dankje!

    Ik heb gebeld, om te checken of mn mail aangekomen was. Ze wist me te vertellen dat er nogal wat reacties binnengekomen waren, en dat ze me aan t einde van de middag terug zou bellen. Dat heeft ze niet gedaan.

    Deze bieb is enorm aan t groeien, ik denk dat het werk boven de hoofden uitgroeit.. .


    Heb je inmiddels een reactie gekregen?

    @Salome mag ik jou een bericht sturen mbt een tekst die ik heb opgesteld om op LinkedIn te plaatsen? Een soort open sollicitatie waarmee ik mij tot connecties wil richten met een vraag om hulp bij het vinden van een nieuwe uitdaging. Ben benieuwd naar feedback omdat ik het best spannend vind om te doen zeg maar.
  4. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef DianaB


    Heb je inmiddels een reactie gekregen?

    @Salome mag ik jou een bericht sturen mbt een tekst die ik heb opgesteld om op LinkedIn te plaatsen? Een soort open sollicitatie waarmee ik mij tot connecties wil richten met een vraag om hulp bij het vinden van een nieuwe uitdaging. Ben benieuwd naar feedback omdat ik het best spannend vind om te doen zeg maar.



    Tuurlijk. Stuur maar door Smile
  5. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    quote:
    Dit schreef Salome



    Tuurlijk. Stuur maar door Smile


    Gedaan. Lief!
Terug naar de lijst