huisartsen post

huisartsen post 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Dochter woont op kamers in Rotterdam. Afgelopen kerst was zij thuis en had ze last van blaasontsteking. Met cranberrysap en paracetamol en veel drinken dacht ze tot stilstand gebracht. Zondag erop laaide het dusdanig op dat ze er megaveel last va had. Gebeld met de huisartsenpost. Ze mocht langs komen. Ochtendurine niet voorhanden. In de urine aldaar niet te vinden, dus onverrichter zaken naar huis. Maandag heeft ze last van buikgriep.

    Kind is terug in Rotterdam en belt net dat ze het nu erg in haar onderrug heeft en links in onderbuik.
    Ik denk toch nierbekken ontsteking

    Wat te doen??. Bellen naar eigen huisartsenpost?? en doorverwijzen naar Rotterdam of gelijk in Rotterdam HAP bellen. Als de nood aan de man komt.
  2. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    Geen omweg bewandelen, maar gelijk de HAP in Rotterdam bellen.
  3. Gelijk de huisartsenpost bellen, niet te lang wachten.
  4. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik had in september vanuit het niets een fikse blaasontsteking en plaste om 22 uur plotseling bloed. HAP in Rotterdam gebeld en ik kon meteen komen. Daar geplast.

    Gewoon niet wachten en bellen.
  6. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    Direct de huisartsenpost bellen. Mijn dochter had dit net voor de kerst. Uit het niets ineens extreme rugpijn, kon nauwelijks lopen. 's Avonds naar de huisartsenpost gegaan. Door middel van een vingerprik vastgesteld dat het om een nierbekkenontsteking ging. Met antibiotica is ze huiswaarts gestuurd. De klachten namen daarna snel af.

    Niet te lang mee blijven lopen!
  7. happy-56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van happy-56
    Idd gewoon doen.. kan idd nierbekkenontsteking zijn of niersteenkoliek.
    Had een poosje terug ook veel te veel rode bloedcellen in urine, pijn op dezelfde plekken, misselijk, kon niet recht op staan en bleek dus het laatste te hebben

    Sterkte!
  8. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Vooralsnog klinkt ze monter. Heeft geen verhoging/koude rillingen. drinkt veel en houdt haar urine in de gaten. Haar op het hart gedrukt bij enige twijfel de HAP in Rotterdam bellen.
    Bedankt voor jullie meedenken, wat ik als grote steun ervaar
Terug naar de lijst