Bolero 

Onderwerp van Suzette

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef fleurie


    Ik vind dat zo vies! Maar ik kan een proefzakje proberen. Het is zo lastig om lekker drinken te vinden zónder prik en zónder suiker, stevia of aspartaam.


    Gewoon vruchtensap aanlengen met water
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb m'n voorraad eens bekeken. Met dit warme weer vind ik fris wel lekker. Ik heb nu de grapefruit tonic gemaakt erg lekker.
  3. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    Lege fles, een deel (1/10e doe ik) yoghurt, aanvullen met water en een klein beetje zout, flink schudden lekker fris uit de koelkast en je weet beter wat je binnen krijgt dan dit.
    Droopy verkocht Bolero met dikke winst bij het Cambridge Weight Plan, waar je in 10 week 10 kilo afvalt.
    Ik geloof er niet in, doe mij maar iets waarvan ik kan bedenken waar de smaak vandaan komt.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Gatver dat lijkt me echt niet te zuipen. Ik hou het hier bij. Bubbels van de sodaclub en wat poeder. Heerlijk.
  5. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef 00h
    Lege fles, een deel (1/10e doe ik) yoghurt, aanvullen met water en een klein beetje zout, flink schudden lekker fris uit de koelkast en je weet beter wat je binnen krijgt dan dit.
    (...)

    Half yoghurt half water met een snuf zout = zo ontzettend lekker! Heb het in Turkije leren kennen.

  6. Marianne-b
    en dan is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    Ik heb slimpie gekocht ,suikervrije limo maar weet ff niet welke zoetstof erin zit
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Slimpie is ook lekker. Ik heb teiseire 0,0 in huis. Heerlijk.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Heb nu de smaak mojito van bolero. Das incl rum smaak 😂
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef majan
    Ik heb slimpie gekocht ,suikervrije limo maar weet ff niet welke zoetstof erin zit


    In principe is suiker minder slecht dan alle zoetstoffen die er zijn.
  10. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Heb nu de smaak mojito van bolero. Das incl rum smaak 😂


    Die vind ik best heel lekker! Smile
    Momenteel is de Guanabana hier favoriet, de meloensmaakjes zijn we flink zat. Die waren best lekker voor een keer (mits gekoeld), maar niet voor vaker. Peer blijft ook een favoriet hier
Terug naar de lijst