Welk strand vanaf Schiphol?

Welk strand vanaf Schiphol? 

Onderwerp van miranda1966

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef Anoesjka
    Ik zou langevelderslag doen.
    Parkeren dicht bij het strand en vast parkeertarief. Niet per uur.
    Ook horeca aanwezig.


    Horeca is wel fijn, heb dan vast wel zin in een kop koffie ;-)
  2. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef miranda1966


    Horeca is wel fijn, heb dan vast wel zin in een kop koffie ;-)


    Bij Nederzandt kun je heel prima zitten. Als je vanaf de parkeerplaats naar het strand loopt, dan zie je het vanzelf liggen aan je rechterkant iets de hoogte in (het 'binnenplein'. Je kunt er ook prima eten trouwens Smile
    >>LINK<<

    Ik zou dus ook voor Langevelderslag gaan, als je echt voor strand gaat. Ga je voor toerisme, dan zou ik voor Noordwijk gaan. Ook leuk, maar véél drukker.
  3. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    Plannen zijn volledig omgegooid. Vlucht heeft ruim 10 uur vertraging, i.p.v. 09.15 uur vanmorgen vliegt ze nu om 19.36 uur :-( Dat was een lange dag wachten na een hele korte nacht. Strand komt vast weer een andere keer!
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef miranda1966
    Plannen zijn volledig omgegooid. Vlucht heeft ruim 10 uur vertraging, i.p.v. 09.15 uur vanmorgen vliegt ze nu om 19.36 uur :-( Dat was een lange dag wachten na een hele korte nacht. Strand komt vast weer een andere keer!



    @Miranda1966 Dochter heeft een flinke vertraging. Let dus op dat je misschien recht hebt op een vergoeding vanwege een te grote vertraging.
    Aangezien het een vlucht naar de VS betreft, kan dit een aanzienlijk bedrag zijn. Weet niet welk maatschappij gevlogen wordt, maar ik zou er zeker achterheen gaan.
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    @miranda1966 : let wel op dat je geen gebruik maakt van maatschappijen die de claim voor jou indienen. Dat kost een hoop geld (lees zelfs 33% van het bedrag). Ok, als er geen vergoeding uitkomt hoef je ze vaak niet te betalen, maar als je wel een vergoeding krijgt, ben je een groot deel daarvan kwijt aan zo'n bedrijf

    (je nog een keer getagd, omdat ik niet wist of de vorige wel gewerkt heeft, sorry als deze dubbel is binnengekomen).
  6. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef ArnoM



    @Miranda1966 Dochter heeft een flinke vertraging. Let dus op dat je misschien recht hebt op een vergoeding vanwege een te grote vertraging.
    Aangezien het een vlucht naar de VS betreft, kan dit een aanzienlijk bedrag zijn. Weet niet welk maatschappij gevlogen wordt, maar ik zou er zeker achterheen gaan.

    Zo te zien United; het vliegtuig uit NY heeft een voorzorgslanding in Bangor gemaakt.
  7. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Tinus

    Zo te zien United; het vliegtuig uit NY heeft een voorzorgslanding in Bangor gemaakt.


    Dan heeft ze zo te zien recht op 600euro vergoeding, mits werkelijke aankomsttijd meer dan 3 uur later is dan de geplande aankomsttijd (dus niet vertrektijd!).
    Geen vouchers accepteren, maar via de site van United aangeven dat je volgens EU verordening 261-2004 recht hebt op deze vergoeding.
    Geef daarbij aan vluchtnummer, datum/tijden.

    Succes
  8. quote:
    Dit schreef miranda1966
    Plannen zijn volledig omgegooid. Vlucht heeft ruim 10 uur vertraging, i.p.v. 09.15 uur vanmorgen vliegt ze nu om 19.36 uur :-( Dat was een lange dag wachten na een hele korte nacht. Strand komt vast weer een andere keer!

    In feite ben je dus gewoon al op schiphol gestrand!
  9. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef ArnoM



    @Miranda1966 Dochter heeft een flinke vertraging. Let dus op dat je misschien recht hebt op een vergoeding vanwege een te grote vertraging.
    Aangezien het een vlucht naar de VS betreft, kan dit een aanzienlijk bedrag zijn. Weet niet welk maatschappij gevlogen wordt, maar ik zou er zeker achterheen gaan.


    Gaan we ook zeker doen! Via euclaim.nl (kreeg deze site van iemand door). Maar vlucht van USA naar hier moest uitwijken door medisch noodgeval, daardoor waarschijnlijk ‘overmacht’ en geen compensatie. Maar we gaan het wel proberen!
  10. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef Pappanora

    In feite ben je dus gewoon al op schiphol gestrand!


    Haha ;-) gelukkig waren we nog net thuis toen we bericht van de vertraging kregen!
  11. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef miranda1966


    Gaan we ook zeker doen! Via euclaim.nl (kreeg deze site van iemand door). Maar vlucht van USA naar hier moest uitwijken door medisch noodgeval, daardoor waarschijnlijk ‘overmacht’ en geen compensatie. Maar we gaan het wel proberen!


    Dat is nu precies zo'n site waar je 33% van je vergoeding aan af moet staan. Gewoon via de site van de maatschappij zelf doen. Geen gebruik maken van sites die het voor jou "gratis" aan kunnen vragen, want het is niet gratis
Terug naar de lijst